یزد - احمد هژبری گفت: فتنه های پیشرو، فتنه هایی به مراتب سخت تر و سنگین تر است که راه عبور به سلامت از این فتنه ها داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت است.

تبعیت از ولایت فقیه، راه گذر از فتنه‌ها است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ، احمد هژبری تحلیل‌گر مسائل سیاسی در استان یزد در همایش بصیرت، در دادگستری استان اظهارداشت: این کشور آزمون های بسیار سختی را در ۴۰سال پس از انقلاب پشت سر گذاشته و حرکت رو به تعالی خود را تداوم داده است و این تحریم و ها و فشار های اقتصادی آخرین برنامه های دشمن برای نا امید کردن این ملت و انقلاب است.

هژبری مهترین عوامل شکل گیری فتنه در کشور را خودخواهی، ریاست طلبی، ثروت اندوزی و ساده لوحی ذکر کرد و افزود: دنیا طلبی، بی بصیرتی و نفوذ ریشه های شکل گیری فتنه یک جامعه هستند که باید شناخت، معرفت و بصیرت مردم را آنقدر بالا برد تا در غبارآلودگی فضا و شرایط فتنه راه گم نکنند و در مسیر حق و حقیقت استوار و با صلابت حرکت نمایند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی، فتنه ۸۸ را شورش اشرافیت علیه جمهوریت نظام دانست وگفت: در فتنه ۸۸ اسلامیت، جمهوریت، وحدت و ولایت فقیه هدف دشمن بود که تلاش کرد با زدن این ارکان به نظام اسلامی ضربه بزند که ناکام ماند.

وی تصریح کرد: در فتنه جدید که بسیار پیچیده و سنگین است، دشمن اشتباهات گذشته خود را تکرار نمی کند و با ابزار اسلام، نقشه های خود را پیش می برد.

هژبری، ازبصیرت به عنوان مهمترین نیاز و ضرورت جامعه برای دفاع از کشور یاد کرد و بیان داشت: بصیرت چشم تیز بین تشخیص حق از باطل است؛ وقتی که باطل لباس حق می پوشد و افراد را به اشتباه و گمراهی می اندازد.

وی اظهار داشت: در فتنه ۸۸ خواص به ۴دسته تقسیم شدند، عده ای از فتنه گران حمایت کردند، عده ای سکوت کردند، عده ای مواضع دو پهلو گرفتنه و تنها برخی با داشتن بصیرت انقلابی و ایمان قلبی از نظام اسلامی دفاع کردند و درمیدان ماندند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.