خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری گفت: ۵نفر قاچاقچی موادمخدر در استان دستگیر شد.

۴۷کیلو گرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف بیش از ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۵ نفر قاچاقچی در استان خراسان شمالی خبر داد.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر سنتی از نوع تریاک فعالیت دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهمان که با دو دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر در حال ورود به استان خراسان شمالی بودند، مورد شناسایی قرار گرفته و با کنترل و مراقبت در محلی مناسب هر دو خودرو متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودروها مقدار ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۵ نفر متهم دستگیر شده برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

وی با تاکید براینکه برخورد با سوداگران مرگ بصورت مستمر در دستور کار ماموران انتظامی است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آنرا از پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.