همدان-اکبر کاوسی امید با تاکید بر اینکه همواره خواستار حفظ عزت جمهوری اسلامی باشیم گفت: تمامی مسئولان باید به منظور کسب رضایت خدا به فکر خدمت به مردم بوده و برای خدمت به خلق به دور از بت های سیاسی ،اقتصادی ،شهوانی و....،بنده خدا باشیم .

نهم دی‌ماه پایان فتنه‌ای بود که با شورش علیه جمهوریت آغاز و به تقابل با اسلامیت انجامید
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید رئیس کمیسیون برنامه ،بودجه و مالی شورای شهر همدان ، در نطق پیش از دستور صحن شورا، اظهار کرد: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ فرجام شیرینی بر دفاع متقابل اسلامیت از جمهوریت و جمهوریت از اسلامیت نظام بود و این مهم تأیید نهایی بود که جمهوریت نظام همان اسلامیت آن و اسلامیت آن همان جمهوریت است.

به گفته وی، نهم دی‌ماه پایان فتنه‌ای بود که با شورش علیه جمهوریت آغاز شد و همان طور که باید به تقابل با اسلامیت انجامید.

کاوسی‌امید با بیان اینکه مظهر اسلامیت نظام، ولایت فقیه است، گفت: ایشان در مقابل شورشیان علیه جمهوریت ایستاد و از رأی مردم دفاع تمام‌قد داشتند و این مهم، خاصیت اسلامیت بود که کینه‌ای در دل شورشیان و سران یاغی آنها، ایجاد شد و باطن ذات دشمنان نظام در راستای جنگ با جمهوری اسلامی برملا شد.

وی معتقد است: این رفتار سند صحت این کلام بود که «جمهوری اسلامی» کلمه‌ای واحد است که متأسفانه دشمنان داخلی و خارجی نظام هیچگاه آن را درک نکردند و دست بر قضا عامل شکست همیشگی‌شان نیز همین بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان ادامه داد: دشمنان بر این اندیشه‌اند که فروپاشی محتوایی نظام را شاهدیم؛ در حالی که این ادعا در ذهن آنها تداعی شده است و اسلام را فراموش کرده‌اند.

کاوسی‌امید در پایان گفت: باید بنای مستحکم جمهوری اسلامی را باور کرده و با جمهوریت، اسلام را و با اسلامیت، جمهور را پاس بداریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.