رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: سیاست مجموعه قضایی در این استان حمایت از مردم به ویژه در مناطق محروم است.

سیاست دستگاه قضا حمایت از مردم محروم است

دادگستری خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از حجت الاسلام علی مظفری مراسم معرفی رئیس و دادستان دادگستری گلبهار گزارش داد: برای حمایت از اقشار محروم جامعه خدمات زیادی از منابع داخلی قوه قضاییه به حوزه های قضایی کم برخوردار در خراسان رضوی ارائه شده است.

وی ادامه داد: طبق قانون از حقوق عامه مردم دفاع می کنیم و در کنار آن هرگاه برای برخورد با مدیران فاسد اقدام کردیم با هجمه مواجه شدیم. اگر اقدامات حمایتی مجموعه قضایی با نیت خالص و با هدف خدمت به مردم، رضای خداوند و با برنامه ریزی درست انجام شود قطعا به سرانجام می رسد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز به دلیل کم کاری برخی ادارات و مسئولان، قوه قضاییه برای پیشگیری از تضییع حقوق مردم مجبور است در تمام حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ورود کند که این کار مطلوب دستگاه قضا نیست.
وی افزود: برای پیشبرد امور مردم به صورت مطلوب نیازمند قانون خوب هستیم و این قانون توسط مجلس شورای اسلامی تصویب می شود اما مشاهده می کنیم برخی نمایندگان حواشی و حوادثی ایجاد کردند که واکنشهای زیادی را در جامعه برانگیخته است.
طی این مراسم سیدجواد محمودی به عنوان رئیس دادگستری و خلیل الله برزویی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرجدید گلبهار معرفی شدند. همچنین بخش جدید ساختمان دادگستری گلبهار بهره برداری شد.
شهرجدید 70 هزار نفری گلبهار که برای 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر ایجاد شده، با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.