البرز- آیت الله سید احمد خاتمی گفت: فتنه گران ۸۸ با توجه به برخی از شرایط قصد جان گرفتن دارند و برای انتخابات مجلس سال آینده دوباره به دنبال تضعیف و تخریب اند.

فتنه‌گران در انتخابات سال آتی به دنبال تضعیف وتخریب هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران وعضو مجلس خبرگان رهبری عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در کرج، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی نهم دی، گفت: مقام معظم رهبری حضور مردم در دی‌ماه سال ۸۸ را حماسه نامیدند.

وی افزود: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی خالق حماسه بزرگ و ماندگار ۹ دی هستند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم ایران در مواجه با دشمنان داخلی و خارجی شجاعانه برخورد می‌کنند، گفت:سختی ٨ ماه فتنه بیشتر از ٨ سال دفاع مقدس بود چراکه فتنه داخلی بود و کودتای سبز کودتا علیه نظام بود.

وی خطاب به مردم افزود: ‌آفرین بر شجاعت شما مردم که یکپارچه به صحنه آمدید.

آیت الله خاتمی در ادامه گفت:این حضور شکوهمند امت ما در حماسه نهم دیماه برای همیشه نظام را در برابر دشمنان داخلی بیمه کرده است.

وی افزود: این حرف های ما نیست که پژواک دارد بلکه شعار شما مردم موجب این پژواک است و دشمنان را سر جای خود می نشاند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عنصر نخست شجاعت و عنصر دوم انگیزه مقدس است، گفت: انگیزه مقدس در حماسه نهم دیماه موج می زند؛ چراکه مردم همیشه در صحنه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن رسانه ملی این  رویداد را از یک هفته قبل از برگزاری آن‌به خوبی منعکس می کند گفت:  اما در حماسه باشکوه نهم دیماه خیلی معمولی وارد شده است؛ در حالی که این حماسه ای که خالق آن مردم هستند  قابل تشبیه با عاشورای ۱۳۵۷ است.

 آیت الله خاتمی افزود: حماسه ۵۷ شاه را از مملکت فراری داده و آواره کرد و موجب شد که از این برود.

وی تصریح کرد: خلق حماسه ای همچون حماسه نهم دیماه فقط انگیزه به دین و عشق به اباعبدالله است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در ماه های منتهی به نهم دی شعاری که از جان بر می خواست و مردم اعلام می کردند این بود که انقلاب ما با ولایت فقیه گره خورده است و تا آخرین قطره خون پای این پرچم افتخارآمیز ایستاده ایم.

وی تشریح کرد: عنصر بعدی و با اهمیت بصیرت یعنی دشمن شناسی و به موقع عمل کردن است؛ زیرا آنهایی  علمدار دین می شوند که اهل بصیرت باشند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال ۸۸ در روز عاشورا و روز عزای ملت شعار سردادند، گفت: مردم به این بصیرت رسیدند که در این میان با شخص طرف نبوده اند و هوادارانی که در این جریان فتنه بودند قصد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را داشتند.

وی اشاره کرد: مردم بر حال و آینده آگاه هستند و با تمام وجود حمایت کننده و پشتیبان نظام هستند و خواهند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: طبق خبرهایی که به ما رسیده است فتنه گران ۸۸ با توجه به برخی از شرایط قصد جان گرفتن دارند و برای انتخابات مجلس سال آینده دوباره قصد تضعیف و تخریب را دارند، بدانید که این ادامه جریان فتنه است، اما مردم در برابر آنها نیز خواهند ایستاد.

امام جمعه موقت تهران  با اعلام اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز فتنه گران خیالاتی بر سر دارند و خود را برای فتنه دیگری آماده می کنند، خطاب به فتنه گران افزود: بار دیگر ملت با سیلی محکم تری شما را بر سر جای خود خواهند نشاند.

آیت الله خاتمی توضیح داد: گروه فتنه در یک کلمه یعنی ولایت ستیزی و باید مراقب بود که در این میان برخی در فضای مجازی با قلم های خود ولایت ستیزی می کنند؛ چرا که اینها رهروان فتنه بوده و قصد آتش افروزی دارند اما ملت آنها را سر جای خود می نشاند.

وی در پایان گفت:: برخی درصدد زنده کردن سرانه فتنه هستند و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم که مسئله مهمی است را مدام مطرح می کنند اینها کاسبانی هستند که می خواهند روی فتنه را بپوشانند؛ در حالی که اصلا غمخوار مردم نیستند و هدف آنها رفع حصر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.