همدان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیی گفت: دشمنان نظام با بهانه وجود تقلب در انتخابات به دنبال براندازی نظام بودند و هوشیاری مردم ایران اسلامی فتنه کور آنان را نقش بر آب کرد.

مردم ایران در مقابل فتنه‌ها هوشیارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)  در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی همیشه و در هر حالی نظام را با توطئه‌های مختلف مورد هجمه قرار دادند و سابقه این همه فتنه گری و فتنه سازی از آغاز انقلاب تاکنون در این نظام ارزشی ثبت شده است مردم ایران همیشه با مقاومت و هوشیاری خود اجازه ندادند دشمن ارزش های اسلامی را که منشا آن نظام انقلابی مردم ایران است نابود کند.

وی افزود:  اکنون اگر غرب و دشمنان ایران اسلامی ایران را در محاصره اقتصادی به نام تحریم قرار دادند به این دلیل است که از اقتدار نظام ارزشی ایران اسلامی که در جهان در حال فراگیر شدن است هراس دارند در حال حاضر ایران اسلامی کشوری مقتدر با نقش تعیین‌کننده‌ای در منطقه است.

وی افزود: این اقتدارهم  به یمین  جانفشانی شهدا از ابتدا تاکنون نصیب مردم غیور ایران اسلامی شده است. این مردم برای هر فردی که در این کشور سمت و مقامی و منصبی دارد ۷۰ نفر شهید دادند تا مدیران مسئولان به درد برسند و مشکلات آنان را حل کنند نه این که دردی به دردهای اقتصادی آنان اضافه کنند. اگر مدیریت منابع کشور درست انجام باشد به سرعت از بحران اقتصادی عبور خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن ادامه داد: امروز کسانی که به کشور ضربه اقتصادی می‌زنند و اجناس مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند فتنه‌گر هستند.

حجت‌الاسلام علیی در ادامه با بیان اینکه یکی از کلیدواژه‌های فتنه ۸۸ «تقلب» بود اظهار کرد: این در حالی است که امکان تقلب با نظارت‌هایی که در انتخابات انجام می‌شود نزدیک به صفر است اما فتنه‌گران به دروغ بر طبل تقلب کوبیدند.

وی اظهار کرد: هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیریت مردم  فتنه سال ۸۸ را خاموش و چشم آن را درآورد. تقلب در انتخابات بهانه بود تا دشمن از این رهگذر نقشه براندازی نظام را اجرا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.