معاون شیفت ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی مشهد گفت: صبح امروز آتش‌سوزی گسترده یک فروشگاه میوه در بلوار معلم با تلاش آتش نشانان ایستگاه پنجم آتش نشانی مشهد، قبل از گستردگی و سرایت به‌اماکن مجاور مهار و اطفاء شد.

آتش‌سوزی گسترده یک فروشگاه میوه در بلوار معلم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، حسن خیابانی گفت: صبح امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی حریق یک فروشگاه میوه واقع در بلوار معلم  گزارش شد که ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه ۵ را به‌صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.
معاون شیفت ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی مشهد با اشاره به‌مساحت حدوداً ۵۰ متری فروشگاه، اظهار کرد: در زمان حضور ماموران آتش نشانی بیش از نیمی از فروشگاه زیر آتش بود که در اقدامی ضربتی آتش نشانان با توجه به‌تعطیلی این واحد تجاری، اقدام به‌برش قفل درب کردند، آنها با قطع  برق و همچنین گاز که به‌دلیل نشت شدید هر لحظه امکان انفجار داشت، اقدام به‌اطفای آتش کردند.

وی با اشاره به‌اطفای بهنگام آتش، قبل از سرایت به‌اماکن مسکونی مجاور، ادامه داد:  در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسد روشن بودن وسیله گرمایشی در مجاورت اقلام قابل اشتعال نظیر کارتن موجب بروز این آتش سوزی شده باشد، با این حال علت دقیق آن در دست بررسی است.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.