همدان - واحد حمیدی گفت: هجدهمین دوره مسابقات شطرنج سراسری برادران گرامیداشت شهدای وزارت نیرو با معرفی تیم‎های برتر به‎کار خود پایان داد.

پایان کار هجدهمین دوره مسابقات شطرنج وزارت نیرو در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، واحد حمیدی رئیس هیأت اجرایی مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو اظهار داشت: اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات شطرنج سراسری برادران گرامیداشت شهدای وزارت نیرو به میزبانی هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان با حضور حسین‌زاده، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و مسئول هماهنگی امور ورزش آب و برق، شهیدی رئیس هیأت ورزش و مدیران عامل صنعت آب و برق و فرمانده بسیج ادارات استان همدان با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با شرکت ۳۲ تیم از مجموعه صنعت آب و برق کشور برگزار شد که در پایان در نتایج تیمی، تیم‌ شرکت آب و فاضلاب تهران به مقام نخست دست یافت و تیم‌های شرکت برق منطقه‌ای باختر و شرکت توزیع برق گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت اجرایی مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو عنوان کرد: در مسابقات انفرادی بلیتس نیز آقایان علی منیری از صنعت آب و برق فارس، آرمان علیپور از برق منطقه‌ای باختر و نادر صدقی از برق منطقه‌ای تهران به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی، مدال و حکم ورزشی و هدایای نقدی اهداء شد، ابراز داشت: همچنین بر اساس آئین‌نامه وزارت نیرو به مقام‌های اول میزهای ۶گانه این مسابقات نیز حکم، مدال و هدایای نقدی اهداء شد.

حمیدی یادآور شد: با نظر کمیته اجرایی مسابقات، تیم شطرنج صنعت آب و برق استان همدان نیز به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیران عامل صنعت آب و برق و هیئت شطرنج استان همدان گفت: در طول مدت برگزاری مسابقات نیز شرکت‌کنندگان از اماکن دیدنی و گردشگری شهر همدان بازدید کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.