حمید بنایی گفت: مجلس معتقد است افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان برای سال آینده منطقی نیست.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان متناسب با تورم نیست

حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت:دولت در لایحه بودجه سال آینده  افزایش ۲۰ درصدی حقوق ها را برای کارمندان در نظر گرفته است که با توجه به گرانی ها و تورم موجود در بازار این افزایش منطقی نخواهد بود و باید دولت تأمل بیشتری در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس طرفدار افزایش منطقی حقوق کارمندان دولت و همسان سازی حقوق ها است، تصریح کرد: حقوق کارمندان و کارگران باید براساس نرخ تورم واقعی افزایش یابد، از  این رو موضوع در کمیسیون های تخصصی مجلس نظیر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی نیز مطرح شده  و ساز وکارهایی نیز برای افزایش واقعی حقوق ها در نظر گرفته شده است که نمایندگان در بررسی لایحه بودجه سال آینده ، ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن علنی مجلس آنها را مطرح خواهند کرد.

بنایی افزود: انتظار مجلس از دولت نیز این است  که در توزیع و پرداخت سبد حمایتی به اقشار مختلف جامعه سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

نماینده گناباد و بجستان تصریح کرد: در حاشیه دیدار فراکسیون مدیریت شهری مجلس با وزیر کشور بر انتخاب هرچه سریعتر استاندار خراسان رضوی از سوی دولت و این موضوع که اداره استان با سرپرستی به صلاح نیست تاکید داشتم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.