جام ملت های آسیای ۲۰۱۹ به دلایل گوناگون یکی از پرستاره ترین ادوار جام ملت ها به شمار می رود.

طارمی، جهانبخش، قدوس و آزمون درمیان ارزش‌ترین‌ها

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، چند روز دیگر رقابت های هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در کشور امارات برگزار می شود و این در حالی است که افزایش تعداد تیم ها و گسترش فوتبال در سراسر قاره کهن باعث شده در این دوره چهره های سرشناس زیادی در این رقابت ها حضور داشته باشند. بر همین اساس و برپایه ارزشگذاری های مالی که براساس توان فنی و کارنامه بازیکنان محاسبه شده بهترین شماره  پیراهن های جام ملت های آسیا انتخاب شده اند که ستاره هایی از تیم ملی ایران نیز در این تیم ۲۳ نفره حضور  دارند.


#NO۱
متیو رایان –استرالیا( ۷ میلیون پوند)


نفر دوم لیست بهترین شماره ۱ های جام ملت ها علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران است که معادل ۱.۸ میلیون پوند ارزشگذاری شده است. ماساکی هیگاشی گوشی از ژاپن و سونگ جیو کیم از کره در رده بعدی هستند.


#NO۲
محمد البریک –عربستان سعودی (۱.۱۷ میلیون پوند)


وریا غفوری شماره تیم ملی ایران در این رده بندی بعد از البریک ، والری کیچین(قرقیزستان) ، جنتا میورا (ژاپن)، آلوارو سیلوا (فیلیپین) در رده پنجم قرار دارد.


#NO۳
جین سو کیم –کره جنوبی (۱.۵۸ میلیون پوند)


احسان حاج صفی مدافع چپ تیم ملی ایران نیزبا ارزش ۱.۱۷ میلیون پوند دومین شماره ۳ برتر جام ملت ها است. عبدالکریم حسن از تیم ملی قطر که بهترین بازیکن سال آسیا شد در این رده بندی در رده سوم قرار دارد.


#NO۴
مین جائه کیم – کره جنوبی (۱.۰۸ میلیون پوند)


روزبه چشمی شماره ۴ تیم ملی ایران در این رقابت ها نیز بر اساس ارزشگذاری ترنسفر مارکت با ۸۱۰ هزار پوند در رده دوم بهترین شماره ۴ ها قرار دارد.


#NO۵
میلاد محمدی –ایران (۳.۱۵میلیون پوند)


شماره ۵ تیم ملی ایران با ارزش ترین و بهترین شماره ۵ جام ملت های آسیا است. یوکو ناگاتومو از ژاپن  و مارک میلیگان از استرالیا در رده های بعدی هستند.


#NO۶
علی عدنان –عراق (۱.۴۴ میلیون پوند)


احمد نوراللهی هافبک تازه وارد تیم ملی ایران که در این دوره از رقابت های شماره ۶ را به تن خواهد کرد بعد از علی عدنان عراقی، واتارو اندو(ژاپن) ، متیو یورمن( استرالیا)، یوان مواری (لبنان) در رده پنجم قرار دارد.


#NO۷
هیونگ مین سون- کره جنوبی( ۴۵ میلیون پوند)


بی تردید ستاره اول فوتبال آسیا اینروزها نه فقط در کره جنوبی که در تاتنهام هم شماره ۷ را به تن می کند. در این دوره اما شماره ۷ های معروف دیگری هم حضور دارند. عمر خریبین در تیم ملی سوریه، متیو لکی بازیکن تیم ملی استرالیا و تیم هرتابرلین، سردار رشیدف، سلمان الفرج و البته مسعود شجاعی یکی از کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی ها شماره ۷ را می پوشند. مسعود در این رده بندی دهم است.


#NO۸
ماسیمو لونگو-استرالیا (۴.۰۵ میلیون پوند)


مرتضی پورعلی گنجی مدافع وسط تیم ملی ایران که شماره ۸ را به تن می کند بعد از لونگو از استرالیا و گنگی هاراگوچی در رده سوم این شماره است.


#NO۹
ادیل اخمدوف –ازبکستان( ۵.۴۰ میلیون پوند)


شماره ۹ بازی ها هم می تواند یکی از شماره های جذاب تورنمنت باشد. امید ابراهیمی در خط هافبک تیم ملی شماره ۹ می پوشد و در رده چهارم با ارزش ترین ها بعد از بازیکنانی چون اخمدوف ازبکستانی، تاکومی مینامینو از ژاپن و عمر سوما قرار گرفته است.


#NO ۱۰
شویا ناکیجما –ژاپن(۱۳.۵۰ میلیون پوند)


کریم انصاریفر شماره ۱۰ تیم با ارزش ۳.۱۶ میلیون پوند دومین شماره ۱۰ باارزش این جام است. جائه سونگ لی از کره و حسن الهیدوس از قطراز دیگر بازیکنان مطرح این شماره هستند.


#NO ۱۱
هی چان هوانگ – کره جنوبی(۶.۷۵ میلیون پوند)


وحید امیری شماره ۱۱ تیم ملی ایران در جام ملت ها در رده چهارم بهترین شماره ۱۱ ها و بعد از چان هوانگ کره ای، احمد خلیل قطری و جلال الدین ماشاریپوف قرار دارد. اما یکی از جذاب ترین شماره ۱۱ های جام می تواند همام طارق هافبک و مهاجم تیم ملی عراق باشد.


#NO۱۲
میشل لانگراک – استرالیا (۹۰۰ هزار پوند)


امیر عابدزاده دروازه بان شماره ۱۲ تیم ملی بعد گلر استرالیایی در رده دوم بهترین شماره دوازده های جام قرار دارد.


#N۰۱۳
یوشیوری موتو-ژاپن ( ۹۰۰ هزار پوند)


در تیم ملی ایران قرار است حسین کنعانی زادگان شماره ۱۳ را بپوشد اما برخی تیم ها مثل ژاپن و عربستان و عراق هم شماره ۱۳ های سرشناسی دارند. موتو از ژاپن و یاسر الشهرانی از عربستان در این رده بندی حضور دارند. اما شاید یکی از جذاب ترین شماره ۱۳ های جام بشار رسن بازیکن تیم ملی عراق و پرسپولیس باشد.


#NO ۱۴
سامان قدوس- ایران( ۴.۵۰ میلیون پوند)


ستاره ایرانی تیم آمیان فرانسه در رقابت های جام ملت های آسیا شماره ۱۴ را به تن خواهد کرد و بهترین شماره ۱۴ جام هم هست. یونیا ایتو و عبدالله عاطف از عربستان دیگر شماره ۱۴ های مطرح جام هستند.


#NO ۱۵
وویا اوساکو- ژاپن (۵.۴۰ میلیون پوند)



پژمان منتظری مدافع تیم ملی ایران در این بازی ها شماره ۱۵ را به تن می کند و در رده هفتم قرار دارد.


#NO ۱۶
تاکیهیرو تومیاسو-ژاپن(۵.۴۰ میلیون پوند)


بهترین شماره ۱۶ جام هم ژاپنی است و مهدی ترابی مهاجم شماره ۱۶ تیم ملی ایران در رده چهارم بهترین ها است. سونگ یونگ کی و عزیز بهیچ از استرالیا بعد از تومیاسو و قبل از ترابی در رده های دوم و سوم هستند.


#NO۱۷
مهدی طارمی –ایران (۱.۵۳ میلیون پوند)


مهدی طارمی شماره ۱۷ تیم ملی ایران بهترین شماره ۱۷ جام هم هست. چونگ یونگ لی و توشیهیرو آیوما از ژاپن دیگر شماره ۱۷ های خوب تورنمنت هستند.


#NO ۱۸
علیرضا جهانبخش- ایران(۱۶.۲۰ میلیون پوند)


شماره ۱۸ تیم ملی بهترین شماره ۱۸ تورنمنت است. در این جام دنی ووکوویچ از استرالیا و فضیل موسایف از ازبکستان دیگر شماره ۱۸ های جذاب به حساب می آیند.


#NO۱۹
هیروکی ساکائی- ژاپن(۷.۲۰ میلیون پوند)


مجید حسینی ستاره جوان خط دفاعی تیم ملی ایران نفر دوم لیست بهترین شماره ۱۹ های جام ملت و بعد از هیروکی ساکائی ژاپنی است. فهد الموالد از عربستان و علی عبدالله المعز از قطر دیگر شماره ۱۹ های خوب این تورنمنت هستند.


#NO ۲۰
سردار آزمون – ایران(۸.۵۵ میلیون پوند)


مهاجم ایرانی تیم روبین کازان در این دوره بهترین شماره ۲۰ جام ملت ها است. توموآکی ماکینو و ترنت سینزبوری در رده های بعدی قرار دارند.


#NO۲۱
ریتزو دوان – ژاپن(۶.۷۵ میلیون پوند)


اشکان دژاگه شماره ۲۱ تیم ملی ایران در این رده بندی در رتبه هفتم بهترین شماره ۲۱ های جام قرار گرفته است.  علاوه بر دوان ژاپنی در این دوره خلفان مبارک از امارات و آور مابیل از استرالیا دیگر شماره ۲۱ های خوب هستند.


#NO ۲۲
مایا یوشیدا- ژاپن(۶.۵۰ میلیون پوند)


پیام نیازمند دروازه بان سوم تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها در رده سوم و بعد از یوشیدا از ژاپن و جکسون اروین استرالیایی قرار گرفته است.


#NO ۲۳
تام روجیک- استرالیا (۲.۴۸ میلیون پوند)


 رامین رضاییان شماره ۲۳ تیم ملی ایران سومین شماره ۲۳ خوب جام ملت های آسیا است. هیونگ جو از کره جنوبی در رده دوم قرار دارد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.