دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد سفر هیئتی از این جنبش به تهران، تأکیدی بر ائتلاف و روابط تاریخی با جمهوری اسلامی ایران بود.

زیاد نخاله: سفر ما به تهران تأکیدی بر ائتلاف و روابط تاریخی با ایران بود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با پایگاه خبری العهد لبنان اعلام کرد سفر هیئتی از این جنبش به تهران، تأکیدی بر ائتلاف و روابط تاریخی با جمهوری اسلامی ایران بود.

زیاد نخاله در این گفتگو تصریح کرد: ما به این سفر به شکلی طبیعی نگاه می کنیم. با توجه به طبیعت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین، این سفر تأکیدی بر این ائتلاف و روابط تاریخی بود.

وی افزود: هیچ تغییری در این رابطه در طول زمان به وجود نیامده و این سفر برای تقویت روابط و بررسی دردهای ملت فلسطین و چالشهایی بود که منطقه با آن روبرو است و نیز به جهت اهمیت ایران و وزن منطقه ای و بین المللی آن و نقش سیاسی بالای این کشور که به عنوان حامی و پشتیبان ملت فلسطین ایستاده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه گفت: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران دائما در جهت حمایت و پشتیبانی ملت فلسطین است. آنها در کنار ما به شکلی ایستاده اند که هیچ مسئول دیگری در منطقه چنین موضعی ندارد. بخاطر همین ما پیوسته درد و رنج های ملت فلسطین را در پرونده های آنها حاضر می بینیم و از آنها به خاطر این تلاش فراوان و از ملت ایران که مقاومت فلسطین و لبنان را در آغوش می گیرند، تشکر و تقدیر می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.