۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 637531

پیدا کردن شریک زندگی در سایت ها، تقلیدی ناشیانه از غرب اگر نباشد حداقلش می شود اینکه هنوز با فرهنگ ما همخوانی و هماهنگی ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، خبر بازداشت «مرد هزار چهره» را تا انتها می خوانم؛ قصه سی و پنج ساله متأهلی که بعد از ورشکستگی در شرکت های هرمی - با هویت جعلی - دست به کلاهبرداری مالی در سایت های همسریابی می زند و از راه آشنایی و دوستی با زنان پولدار، حقّه اش را عملی می کند؛ حیله خواستگار رمانتیک و دلباخته را.

دو دوتا چهارتا می کنم؛ به متهم کاری ندارم، بیشتر زنان اغفال شده و همسرگزینی اینترنتی، مسأله است برایم؛ پیدا کردن شریک زندگی در سایت ها، تقلیدی ناشیانه از غرب اگر نباشد حداقلش می شود اینکه هنوز با فرهنگ ما همخوانی و هماهنگی ندارد.

حالا اگر چه مقابل مرد هزار چهره، همسرانی باشند که در همین مجموعه های مجازی یکدیگر را پیدا کرده و تشکیل خانواده داده باشند.

بی خبر نیستم که مراجع قضایی این سایت ها را پیوسته غیرمجاز اعلام و با شناسایی، فیلترشان می کنند اما خُب چه سود وقتی از طریق vpn ها دوباره عضوها هر روز بیشتر و بر تعداد کاربران آنلاین اش اضافه می شود.

واقعاً نباید فضای مجازی را بهتر شناخت و زیرک تر رفتار کرد! سرزمینی که می شود براحتی آنجا جعل هویت و جنسیت کرد و دست به ترفندهای فریبکارانه زد.

خودم را می گذارم جای زنان قربانی ماجرا که در وب اعتمادشان به مرد هزارچهره را آغاز کردند... و شروع می کنم به طرح سوالات:

آیا رد و بدل اطلاعات مربوط به ازدواج در این سایت ها صحیح و کامل است؟ به نوع و اساس کارکرد و فعالیت شان شک نکنم؟

ازدواج اینترنتی با شناخت بسیار محدود که آن هم با فرهنگ ایرانی مغایرت دارد آیا عاقبت خوشی رقم می زند برایم؟

آیا حواسم جمعِ نیات خیر و شر هست؟ به مردان متأهل، چرب زبانان جمله ای، صیغه خواهان، ذهن های زنانه - مردانه صالح و غیر صالح؟

و در ادامه به تاکید رئیس پلیس فتا هم که گفت بازنده و قربانی اصلی سایت های همسریابی، زنان هستند، بیشتر از همه اهمیت می دهم. و به آمار زناشویی موفق جامعه و به آدم هایی که هدف شان از بودن در سایت ها، رابطه است نه تشکیل خانواده.

آنوقت بی آنکه نیاز به غیب دانی و پیشگویی باشد می توانم دو دوتا چهارتا بکنم و به صحت انتخاب همسر در این فضا پی ببرم!

به نظرم نیازهای انسانی را نباید خوار کرد و بُرد آنجا که نظارت درستی بر کارکرد و فعالیت شان اعمال نمی شود و از گزینه های یک ماهه و سه ماهه و یکساله استفاده می کنند و راست و دروغ شان، کلاف سردرگمی ست.

به مرد هزارچهره ای که کلاهبرداری عاطفی در کشور راه انداخت کاری ندارم، دلم پیش زنان کم اعتماد به نفس و زودباوری ست که منطقِ مهربان دارند و برای رسیدن به فصل مشترک، عجولانه بخت شان را فدا می کنند و نمی دانند عشق، سَر و سرّی با حساب بانکی، مطالبه مادی و چاپلوسی ندارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همسریابی ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    0 0
    من وهمسرم ازطریق فیس بوک 7سال پیش آشناشدیم وهردو چون همشهری بودیم تونستیم به هم اعتماد کنیم والان زندگی خوبی ویک پسر3ساله داریم واز مارک زاگربرگ هم تشکرمی کنیم که باایجاد این فضای دوستی باعث آشنایی مادونفرشده !!