مربی تیم ملی تکواندو گفت: همیشه سعی کردم با کسی که کار می‌کنم همراه باشم و مقابل هیچ کسی نبودم و فکر نمی‌کنم با این شرایط مشکلی با عسکری داشته باشم.

عبداللهی: همیشه سعی کردم با کسی که کار می‌کنم همراه باشم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وحید عبداللهی در خصوص اضافه شدن خود به کادرفنی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به روند خوب تیم ملی که در حال طی شدن است، کمک کنم و گوشه‌ای از کار را بگیرم تا نتایج خوبی را در مسابقات قهرمانی منچستر کسب کنیم. همچنین باید از سرمربی تیم ملی و فدراسیون تکواندو به خاطر اعتمادی که به من کردند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه سابقه همکاری با فریبرز عسکری را داشته است، گفت: سابقه همکاری با عسکری نداشتم، اما فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. پیش از اعلام خبر اضافه شدن من به کادرفنی، جلساتی با سرمربی تیم ملی داشتم. همیشه سعی کردم با کسی که کار می‌کنم همراه باشم و مقابل هیچ کسی نبودم و فکر می‌کنم رمز موفقیتم همین موضوع بوده است. در کادرفنی تیم ملی نیز فکر نمی‌کنم مشکلی با استاد عسکری داشته باشم.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص مسابقات تکواندو قهرمانی جهان عنوان کرد: کار بسیار سخت و سنگینی در مسابقات قهرمانی جهان خواهیم داشت. با توجه به برگزاری مسابقات المپیک، گرندپری و گرند اسلم تجربه همه تیم‌های دنیا بالا رفته است. با توجه به تغییر نحوه امتیازدهی مدال‌های مسابقات جهانی در رده‌بندی تیم‌ها، عملا هر تیمی که مدال طلا کسب نکند از روی سکوی تیمی پایین خواهد آمد. مدال طلا در مسابقات جهانی خیلی مهم شده است و تقریبا رده‌بندی تیمی مسابقات قهرمانی جهان تکواندو مانند المپیک شده است و همین موضوع کار را سنگین‌تر می کند. امیدوارم در این شرایط نیز بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.