معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه فردوسی جزییات فوت علی کرجی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق این دانشگاه را تشریح کرد.

جزییات فوت دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد
به گزراش قدس آنلاین ، حمیدرضا طاهری اظهار کرد: علی کرجی، دانشجوی 24 ساله کارشناسی ارشد مهندسی برق  دانشگاه فردوسی اهل زاهدان 11 دی ماه ساعت 2:30 بعدازظهر از سلف به خوابگاه دانشگاه بازمی‌گردد و ساعت حدود 3:00  بعدازظهر زمانی که در اتاق تنها بوده از ناحیه قلب خود احساس ناراحتی می‌کند و حالش به‌هم می‌خورد، سپس بلافاصله اورژانس دانشگاه در خوابگاه حاضر شده  و وی را به بیمارستان فارابی نزدیک به دانشگاه منتقل می‌کند، اما متاسفانه علی رغم تلاش های تیم پزشکی وی در ساعت 3:40 بر اثر ایست قلبی در بیمارستان فوت می‌کند.
وی افزود: زمانی که تیم اورژانس دانشگاه در خوابگاه حاضر شده، این دانشجو همچنان علایم حیاتی داشته و وی را بیمارستان منتقل کرده‌اند. 
معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه فردوسی با اشاره به اینکه مرحوم علی کرجی ظاهرا از قبل دچار عارضه قلبی بوده است، تاکید کرد: دوستان این دانشجو می‌گویند که وی روز گذشته ساعت 3 بعدازظهر با آن‌ها تماس گرفته و پس از آن گویا دچار حادثه شده است. 
طاهری اضافه کرد: همچنین آنان می‌گویند که مرحوم علی کرجی روز قبل از این حادثه ناگوار، دهم دی ماه، به علت احساس ناراحتی از ناحیه قلب به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه و تحت درمان پزشک قرار گرفته است. روز گذشته زمانی که دوستانش حال وی را جویا شدند، گفته است که مشکلی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات ما مرحوم علی کرجی، دانشجوی بسیار منضبط و آرامی بوده و از خانواده‌ی فرهیخته‌‎ای است.
معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه فردوسی افزود: پس از این حادثه ناگوار کمیته بحران به منظور رسیدگی به این موضوع در دانشگاه تشکیل شده است و خانواده وی عازم مشهد برای انتقال مرحوم به زاهدان هستند.
طاهری یادآور شد: دانشگاه فردوسی مشهد مراتب تاثر و اندوه خود را نسبت به درگذشت آن عزیز ابراز نموده و ضمن همدردی و طلب صبر و شکیبایی با خانواده ایشان، از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم خواستار است.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.