فرماندار کاشمر گفت: به منظور کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آماده همکاری هستیم تا زمین مناسب جهت ساخت را واگذار کنیم.

آماده واگذاری زمین برای ساخت مسکن مددجویان شهرستان هستیم

به گزارش قدس آنلاین آسوده، مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی در سفر به کاشمر در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: در همه سفرهای شهری وظیفه خود می دانم که ابتدا به دیدار چند خانواده مددجو بروم و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوم.

وی با معرفی دکتر تکبیری از نخبگان کاشمری به فرماندار این شهرستان گفت: در کمیته امداد شورای مشورتی با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت را بمنظور همکفری وهم اندیشی ایجاد کرده ایم.

وی با تاکید جدی بر اشتغالزایی در شهرستان خواستار حمایت فرماندار در خصوص راهبری این حوزه شد و افزود: خوشبختانه بانک ها همکاری های خوبی کردند اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد افزود: مشکل جدی خانواده های امداد مسکن است اگر زمین برای ساخت مسکن مددجویان تامین شود کمیته امداد آمادگی دارد تا خانه مددجویان را بسازد و به آنها تحویل دهد.

وی با اشاره به ظرفیت های حامیان در حوزه اکرام ایتام و رسیدگی به امور آنها از فرماندار خواست تا در حق این فرزندان پدری کند و افزود: با حامی یابی می توان بسیاری از مشکلات خاص و نیازهای خانواده های یتیم را مرتفع کرد.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد به دنبال انجام کار خیر توسط مردم برای مردم است افزود: این امر با راه اندازی مراکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد و معتمدین در حال انجام است که در این طرح کمیته امدادنقش نظارتی دارد.

وی ضمن تشکر از حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه درحال حاضر پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و وام کارگشایی نداریم و زیبنده خراسان رضوی نیست در جوار بارگاه مقدس رضوی در نوبت خدمات و کمک وحمایت وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر دوری این نهاد از هرگونه فعالیت های جناحی، سیاسی و سیاست زدگی اظهار کرد: کمیته امداد فراجناحی اقدام می کند  وخدمت برای بهترین بندگان خدا باید دور از اینگونه مسایل باشد چون هدف فقط خدمت به جامعه هدف است.

همچنین در این دیدار محمدعلی نبی پور، فرماندار کاشمر نیزبا تاکید بر دوری از سیاست زدگی گفت: پرداخت بجا و به موقع تسهیلات اشتغال در محل مناسب آن با رویکرد توانمندسازی در کمیته امداد امر بسیار مهم و خطیری است که مورد اقبال مردم و مسئولان قرار دارد و در این جهت پیگیری لازم برای  رفع مشکلات بانکی و بهبود روند پرداخت تسهیلات را خواهم داشت.

وی به طرح اکرام ایتام و اعتمادسازی برای مردم اشاره کرد و افزود: این طرح باید  بیشتر به مردم معرفی شود تا نیکوکاران مطلع شوند بویژه اینکه واریزی آنها مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.