البرز- لیلا ازمشاء از رایزنی هیئت وزنه برداری با اداره آموزش و پرورش در خصوص استعدادیابی در مدارس خبرداد و گفت: مدارس بهترین مکان برای تشویق دانش آموزان به انجام ورزش و کشف ورزشکاران مستعد است.

استعدادهای وزنه برداری البرز در مدارس کشف می‌شوند

 لیلا ازمشاء نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به دنبال ایجاد و پرورش نسلی جدید در وزنه برداری استان هستیم از همین رو تعامل با سایر نهادها به خصوص اداره آموزش و پرورش را امری مهم و ضروری می دانیم.

ازمشاء استعدادیابی را مهم ترین رویکرد متولیان وزنه برداری در البرز دانست و گفت: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این رشته در تمامی نقاط استان ارتقاء خواهد یافت از همین رو به دنبال مجهز کردن هرچه بیشتر پایگاه های خود در شهرستان ها هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ایجاد پایگاه وزنه برداری در طالقان و جاده چالوس گفت: تا این لحظه بستر مناسب برای ایجاد پایگاه در این دو نقطه از استان فراهم نبوده این در حالی است که با توجه به این شرایط رسیدگی به امور سایر شهرستان ها در اولویت کار هیئت قرار دارد.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز از برگزاری کلاس های مربیگری خبرداد و گفت: اواخر دی ماه کلاس های دانش افزایی برگزار می شود و حضور مربیان وزنه برداری در این کلاس ها الزامی است.

ازمشاء در پایان در خصوص برنامه های هیئت وزنه برداری ویژه دهه مبارک فجر گفت: بزودی جلسه ای در این زمینه تشکیل می شود و بدون شک برنامه های ویژه برای این ایام خواهیم داشت که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.