تکمیل و بهره برداری از محل ایستگاه های خط ۴مترو در منطقه ۵ پایتخت، موجب تسهیل تردد مسافران و توسعه حمل و نقل ریلی غرب تهران می شود.

شروع مجدد فرایند تکمیل ایستگاه‌های خط ۴ مترو در غرب پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، خسروآبادی شهردار منطقه به منظور بررسی و حل مشکلات برای ادامه فعالیت پروژه تکمیل ایستگاه های خط ۴  مترو ضمن بازدید از محدوده با امام مدیر عامل شرکت مترو به گفتگو نشست.  

خسروآبادی که از همکاری لازم در طول اجرای عملیات و تعامل گسترده با شرکت متروی تهران خبر داد،  در دیدار با امام مدیر عامل متروی تهران به رفع مشکلات مجری طرح و تمدید مجوز های مربوطه برای ادامه فعالیت عوامل اجرایی اشاره کرد و بر پی گیری مشکلات خط ۴ مترو، بعد از ۲ سال وقفه تاکید کرد.  

وی دراین بازدید گفت : به منظور حل موانع احتمالی پیش رو و ایجاد زمینه های مناسب برای احداث ایستگاه ها و هواکش های میان تونلی، نصب المان های شهری مناسب برای اطلاع رسانی به شهروندان در اولویت است.  

شهردار منطقه افزود : با شروع مجدد فعالیت ها به منظور تکمیل ایستگاه های غربی خط ۴ مترو در منطقه ۵ (خیابان پروانه، آیت الله کاشانی و چهارباغ) و تسریع بهره برداری، تسهیل تردد مسافران غرب پایتخت به میزان قابل توجهی فراهم می شود.  

خط ۴ مترو از ایستگاه ارم سبز واقع در بلوار فردوس در (غرب تهران) شروع و تا ایستگاه شهید کلاهدوز در انتهای خیابان پیروزی ( شرق تهران)  به پایان می رسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.