بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با بازی های تدارکاتی ضعیفی که تیم ملی ما برگزار کرده احتمال قهرمانی این تیم بسیار ضعیف است.

فنونی زاده: بازی‌های تدارکاتی تیم ملی مناسب نبود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی فنونی زاده در مورد حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی ما بازی های تدارکاتی مناسبی را انجام نداده و اعتقاد دارم با این شرایط احتمال ضعیف دارد که تیم ملی کشورمان به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا کند. عزت اللهی را هم به دلیل مصدومیت از دست داده ایم. او یک مهره بسیار خوب برای ما بود و نبود او می تواند تاثیرگذار باشد.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در مرحله اول گروهی تنها عراق است که حریف بسیار سرسخت ماست و من تعجب می کنم که کی روش یمن را یک حریف خطرناک می داند. در این مرحله تنها تیمی که می تواند ما را آزار دهد، عراق است ولی باید به گونه ای بازی کنیم تا بتوانیم صدرنشین شویم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی به این تیم می دهد، گفت: به اعتقاد من تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات ۳۰ درصد شانس قهرمانی دارد و بعید می دانم در این دوره هم بتوانیم به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا کنیم.

فنونی زاده در پایان گفت: من هم مثل هر ایرانی امیدوارم تیم ملی کشورم به قهرمانی در این دوره از جام ملت ها دست پیدا کند. اگرچه کار سختی است اما کارلوس کی روش نزدیک به ۸ سال است که در فوتبال ایران حضور دارد و حالا باید عیار خود را این بار در جام ملت های آسیا به همه نشان دهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.