سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: درصدد هستیم ۲-۳ بازیکن با کیفیت به تیم اضافه کنیم و فکر نمی‌کنم با جذب بازیکن متوسط کیفیت ما بهتر شود.

نظر گل‌محمدی در مورد جذب منشا و حسینی
به گزارش قدس آنلاین ، یحیی گل محمدی ظهر امروز در نشست خبری باشگاه پدیده اظهار داشت: ما نیم فصل نخست ماجراجویانه‌ای داشتیم و روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و با موفقیت نسبی توانستیم نیم فصل اول را پشت سر بگذاریم و نایب قهرمان شدیم. از مشکلات ما خبر دارید اما توانستیم با کمک مسئولان باشگاه، مسیری موفقیت آمیزی را طی کنیم. 

وی همچنین افزود: باید تشکر کنم از همه کسانی که این اتفاق خوب را میسر کردند و فکر می‌کنم این اتفاق خوب و بزرگی برای مشهد و خراسان است و فکر می‌کنم خیلی از مشکلات در نیم فصل دوم رفع خواهد شد. 

سرمربی تیم پدیده در زمینه مالکیت جدید باشگاه پدیده نیز اضافه کرد: بخش خصوصی نیازمند حمایت است و فکر نمی‌کنم تاکنون در بخش خصوصی تیم‌داری بحثی سودآور بوده باشد و نیازمند حمایت هستند و آقای حمیدوای چون عاشق فوتبال است وارد این بخش شده‌اند.

گل‌محمدی در زمینه اتفاقات پیش رو در نیم فصل گفت: ما اردوهایی در دبی یا ترکیه خواهیم داشت و بازیکنانی که بازی نکردند یا کم بازی کردند از تیم ما جدا خواهند شد و در پی آن هستیم تا چند بازیکن را برای تقویت تیم اضافه کنیم. امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد بود و امیدواریم در نیم فصل دوم شرایط برای تمرین‌های ما بهتر و امکانات برای عملکرد ما بهتر شود. 

وی در مورد بازیکنان احتمالی ورودی پدیده مانند حسینی و منشا گفت: درصدد هستیم دو سه بازیکن با کیفیت به تیم اضافه کنیم و فکر نمی‌کنم با جذب بازیکن متوسط کیفیت ما بهتر شود. اولویت با گرفتن بازیکن از لیگ است اما شرایط دشوار است چراکه خواهان پول‌های کلان هستند و ما نیز توانایی پرداخت آن را نداریم. لیستی به باشگاه ندادیم و اسامی مطرح شده تنها از طرف رسانه‌ها عنوان شده؛ فردا لیست بازیکنان مدنظر به باشگاه ارائه خواهد شد تا برای جذب آن‌ها تلاش شود. هچنین جذب بازیکن خارجی با کیفیت از اولویت‌های باشگاه است.

منبع :تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.