بازیکن فرانسوی- گینه ای جدید تراکتورسازی مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفته؛ او با سابقه ای پرافتخار به ایران می آید و پرشورها امیدوارند بتواند روزهای خوبی را در تبریز سپری کند.

خرید تراکتور؛ عامل حذف دانیل داوری و حریف قدر مسی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیگر باید عادت کنیم که مالک متمول تراکتورسازی با خریدهای شبانگاهی خود سر و صدا به پا کند و به قول فوتبالی ها بمب بترکاند. جمعه شب در حالی که همه درگیر تمرینات تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا بودند، خبر قرارداد ۳.۵ ساله کوین کنستانت ستاره سابق میلان ایتالیا با تراکتورسازی منتشر و باعث خوشحالی هواداران تبریزی شد.


کنستانت به عنوان بازیکنی که سوابق زیادی در فوتبال اروپا دارد و پیراهن باشگاه میلان ایتالیا را نیز طی دو سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ برتن کرده، در ۴۵ مسابقه هم برای این تیم به میدان رفته و به عنوان هافبک تدافعی نمایش های خوبی نیز داشته است.


وقتی نام کنستانت را در اینترنت جست و جو می کنیم، به عکس هایی از دیدار میلان و بارسلونا در سال ۲۰۱۳ می رسیم که طی رقابت دو تیم در لیگ قهرمانان بازیکن جدید تراکتور با لیونل مسی و لوییس سوارز و سایر مهاجمان وقت بارسلونا رقابت جذابی داشت.


یک اتفاق جالب درباره این بازیکن چنین است که او سابقه گلزنی به تیم ملی ایران را نیز در ورزشگاه آزادی دارد. این ستاره فرانسوی الاصل که سابقه حضور در تیم ملی جوانان این کشور را دارد، وقتی مطمئن شد که به تیم ملی بزرگسالان فرانسه نمی رسد، از پاسپورت گینه ای خود استفاده کرد و پیراهن تیم ملی گینه را پوشید.


او از سال ۲۰۰۷ تا به حال در تیم ملی گینه مسابقات زیادی را تجربه کرده است. کنستانت تاکنون ۲۸ بار برای گینه به میدان رفته و ۷ بار به عنوان هافبک دفاعی موفق به گلزنی شده که آمار خوبی برایش محسوب می شود. یکی از گل های ملی او هم در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم ملی ایران بود. در آن مسابقه هافبک گینه ای در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد از فاصله ای بسیار دور دروازه دانیل داوری را روی اشتباه این دروازه بان به زیبایی باز کرد تا قدرت ضربه زنی خود را نشان بدهد.


او در آن مسابقه که قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برگزار شد، یک ضربه ایستگاهی بی نظیر هم در نیمه دوم زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. جالب اینکه گلی که کنستانت به ثمر رساند باعث شد تا داوری کم کم از چشم کی روش بیفتد و آن اشتباه تقریبا باعث کنار گذاشته شدنش بعد از جام جهانی شد.


این بازیکن ۳۱ ساله در رده باشگاهی نیز افتخارات زیادی دارد. او فوتبال خود را از آکادمی تولوز آغاز کرد و پس از بازی برای بزرگسالان تولوز، کیه‌وو و جنوا در سال ۲۰۱۲ به میلان پیوست. او دو سال در میلان حاضر بود و ۴۵ بار برای این تیم به میدان رفت، ولی در سال ۲۰۱۴ راهی ترابزون‌اسپور ترکیه شد. او بعد از آن راهی بولونیا و سیون سوئیس شد و حالا قرار است در نیم فصل دوم لیگ هجدهم پیراهن تراکتورسازی را به تن کند.


حالا تراکتورسازان که بعد از جدایی مهدی کیانی در پست هافبک تدافعی بازیکن بزرگی نداشتند، می توانند از وجود این ستاره سابق میلان ایتالیا سود ببرند. بازیکنی که بی تردید اگر مثل دوران حضورش در میلان در اوج آمادگی باشد می تواند مهره ای کار آمد برای تیمش به حساب بیاید و باعث موفقیت شود.


با حضور کنستانت در تراکتورسازی او بعد از آنتونی استوکس و یوکیا سوگیتا سومین خارجی این تیم محسوب خواهد شد. از این رو وضعیت لی اروین با تراکتور هنوز مشخص نیست و اگر قرار به نیامدن این بازیکن اسکاتلندی به ایران باشد، سرخپوشان تبریزی دیگر نمی توانند بازیکن خارجی جدیدی را جذب کنند.، اما اگر اروین به تبریز برنگردد، احتمالا جذب یک خارجی دیگر در پست مهاجم در دستور کار زنوزی و تیم قدرتمند نقل و انتقالاتی اش قرار می گیرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.