مهدی رضایی گفت: ۳۴۶۰ خودرو در این گمرک انباشت شده و به دلیل آنکه هنوز اظهار نشده‌اند، نمی‌دانیم چه تعداد با ارز دولتی وارد شده است.

انباشت ۳۴۶۰ خودرو در گمرک شهید باهنر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مهدی رضایی مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان در جریان بازدید معاون فنی گمرک از وضعیت گمرک شهید رجایی بندرعباس درمورد تعداد خودروهای دپو شده در گمرک شهید باهنر، اظهار داشت: در حال حاضر طبق آخرین آمار ۳۴۶۰ خودرو سواری در این گمرک دپو شده و قرار است، براساس پیشنهادی که به سران قوا ارائه شده در صورت تصویب ترخیص خواهند شد. 

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چه تعداد از این خودروها با ارز ۴۲۰۰ تومانی دولتی وارد شده است، تصریح کرد: نمی‌دانیم که چه مقدار از آنها با ارز دولتی وارد شده، به دلیل آنکه هنوز به گمرک اظهار نکرده‌اند. 

مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان افزود: بیشتر این خودروهای سواری ترانزیت داخلی خواهند شد و در یک ماه اخیر بیش از ۲۰۰ خودرو به گمرک باهنر آمده است. 

رضایی افزود: از زمانی که واردکنندگان خودرو شنیده‌اند قرار است مصوبه‌ای برای واردات این خودروها تصویب شود، حجم واردات آنها بیشتر شده و تعداد زیادی از این سواری‌ها به گمرک باهنر ‌آمده است. 

بیشتر خودروهای انباشته در گمرک شهید باهنر استان هرمزگان مربوط به دو برند هیوندای کره و نیسان ژاپن است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.