زنجان-فتح اله حقیقی درجلسه شورای اداری این استان گفت: فرمانداران باید پیگیر مصوبات جلسات شهرستانی باشند و مدیران نیز نباید به سفر استاندار به شهرستان ها اکتفا کنند.

وضعیت پیست اسکی زنجان خجالت‌آور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فتح اله حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای اداری ظهر امروز(شنبه) با بیان اینکه در شرایط فعلی و با وجود محدودیت های اعتباری دولت امکان احداث فضاهای اداری جدید برای تمامی دستگاه های اجرایی استان وجود ندارد، افزود: با تعیین تکلیف و ساماندهی فضاهای مازاد اداری می توان از فضاهای موجود استفاده بهینه ای داشته باشیم و از تخریب ساختمان های خالی جلوگیری کنیم.

حقیقی با اشاره به جایگاه های مدیریتی فرمانداران در تمامی شهرستان ها و ضرورت دفاع از جایگاه مدیران بعنوان کارگزاران نظام، اظهار کرد: فرمانداران باید با دفاع از عملکرد و جایگاه مدیران در تمامی شهرستان ها، پاسخگویی لازم را به مردم و منتقدین داشته باشند و از تخریب و تهدید غیرقانونی مدیران جلوگیری کنند.

فرمانداران نظارت داشته باشند

حقیقی با انتقاد از وضعیت نامناسب پیست اسکی پاپایی زنجان، اظهار کرد: عدم ساماندهی این فضای تفریحی،باعث ایجاد وقفه و ترافیک برای رهگذران آن جاده و بروز صدمات جسمی برای استفاده کنندگان از آن پیست می شود .

استاندار زنجان  از عدم حضور نیروهای امدادی و انتظامی،  در پیست اسکی «پاپایی» انتقاد کرد و ادامه داد: وضعیت این پیست خجالت آور و نیازمند رسیدگی و ساماندهی در اسرع وقت است.

نماینده عالی دولت در استان، نتایج سفرهای شهرستانی خود و مدیران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فرمانداران باید پیگیر مصوبات جلسات شهرستانی باشند و مدیران نیز نباید به سفر استاندار به شهرستان ها اکتفا کنند.

برنامه ریزی اقدامات دهه فجر، تجمیع جلسات مشترک که وقت مدیران و فرمانداران فقط صرف جلسات نشود، پاسخگویی مدیران در دهه فجر و حضور مدیران در برنامه زنده تلویزیونی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم از دیگر تاکیدات استاندار زنجان در این جلسه بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.