با پیگیری های شورای اسلامی ،دهیاری وروحانی مستقر در روستای طَرق کوهسرخ ، یک مرکزی نیکوکاری در این روستا با حضور مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی ، مسئولین شهرستان کاشمر وبخش کوهسرخ و مردم نیک اندیش و خیر این روستا افتتاح گردید.

افتتاح مرکز نیکوکاری ولایت در روستای طرق کوهسرخ

به گزارش قدس آنلاین ،مدیرکل  کمیته امداد استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح مرکز نیکو کاری ولایت ، گفت:  مراکز نیکوکاری ،کارآفرینی و توانمندسازی در خراسان رضوی باید اساس عزت و تولید در کشور باشند و باید برای محرومان زمینه خودکفا شدن را فراهم کنند.

حبیب الله آسوده در ادامه این مراسم افزود: در این مراکز با رعایت بسیاری از جوانب وبا تاکید بر حفظ کرامت افراد خدمات حمایتی و معیشتی به محرومان و نیازمندان منطقه ارائه می شود و کمیته امداد بر فعالیت های صورت گرفته نظارت می کند.
وی با اعلام اینکه در مرکز نیکوکاری باید سنت قرض الحسنه ایجاد شود،  گفت: کمیته امداد پانصد میلیون ریال را به عنوان سرمایه اولیه به منظور تشکیل صندوق قرض الحسنه به این مرکز نیکوکاری اختصاص می دهد تا این امر با دقت و توجه بیشتری و با سپرده گذاری مردم استمرار پیدا کند و زمینه کار آفرینی ، اشتغال زایی و رفع مشکلات مردم فراهم شود.
آسوده با قدردانی از خدمات آستان قدس رضوی و سپاه به مددجویان این نهاد ، اعلام کرد: از دو سال گذشته تاکنون علاوه برمشارکت در اشتغال زایی به صورت مشترک نیز با این مجموعه ها ۳۰۰ هزار زائر توفیق تشرف و زیارت بارگاه مقدس رضوی را پیدا کردند که در تمام مدت حضور در مشهد از تمام وعده های غذای متبرک حضرت بهره مند بودند.
 وی در ادامه این مراسم، قول مساعد مبنی بر پرداخت هزینه سفر ۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این  روستا به مشهد مقدس وزیارت حرم مطهررضوی را نیز  ارائه کرد.
در این مراسم  حجت الاسلام ابوالقاسم خوش خلق امام جمعه موقت بخش کوهسرخ وروحانی مستقر درروستای طرق، به عنوان مدیرعامل این مرکز که به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد ، معرفی گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.