یک جوان مشهدی مدعی است که با یک دهم هزینه کشورهای خارجی استادیوم مهران مشهدرا به سیستم کمک داوری الکترونیک والیبال مجهز کند.

تجهیز سالن مهران به سیستم ویدئو چک ایرانی

به گزارش قدس آنلاین ؛ همایونفر جوان مبتکر مشهدی می گوید که میتواند با استفاده از متخصصان داخلی وتجهیزاتی که بخشی از آن ساخت ایران وبخشی ساخت خارج از کشور است سالن مهران مشهد را به سیستم کمک داوری الکترونیک (ویدئو چک ) مجهز کندتا خطای داوری به حداقل برسد.

به گفته وی تنها سالن ورزشی والیبال مجهز به این سیستم درتهران و دراختیار فدراسیون والیبال است و درصورت اجرای این سیستم، مهران اولین سالن درشهرستانهای کشور است که به سیستم ویدئو چک مجهز میشود.

سیستم ویدئو چک درتهران بیش از یک میلیارد تومان هزینه داشته است . درحال حاضر اجرای این سیستم از سوی شرکتهای خارجی بیش از دومیلیارد هزینه دارد.

همایونفر مدعی است که میتواند با 200 میلیون تومان سیستم ویدئو چک را درمشهد اجرا کندو تضمین کند که نه تنها از سالن تهران بهتر که حتی از نمونه خارجی نیز بهتر عمل کند.

وی میگوید حتی حاضر است تابلوی الکترونیک قدیمی سالن مهران راهم با استفاده از متخصصان داخلی به تابلویی مجهز و به روز تبدیل نماید.

این جوان به برادرش هم درتیم لیگ برتری والیبال مشغول است میگوید که موضوع را به هیات والیبال مشهد منعکس کرده اما مدیران هیات به دلیل مشکلات مالی استقبال چندانی از پروژه وی نکرده اند.

وی میگوید: مشابه چنین سیستمی را برای هیات سوارکاری اجرا کرده است که باعث شده تا مشکلات داوری دراین بخش حل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.