فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سه عامل اصلی تهدید و مزاحمت دختر نوجوان دانش‌آموز در مشهد خبر داد.

عاملان تهدید  دختر مشهدی در چنگ قانون
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس،  محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام شکایت والدین یک دختر  15 ساله مبنی بر ایجاد مزاحمت  و تهدید  فرزندشان توسط چند شرور خیابانی ، دستورات لازم  به فرماندهی انتظامی مشهد با توجه به اهمیت موضوع  برای  شناسایی و دستگیری متهمان پرونده  صادر شد.

وی ادامه داد: در این رابطه عملیات ضربتی در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران کلانتری مصلی با تحقیقات گسترده به سرنخ‌هایی دست یافتند که  منجر به شناسایی عاملان اصلی این مزاحمت‌های تهدیدآمیز شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران کلانتری مصلی پس از  کنترل و مراقبت‌های پوششی ، سه تن از متهمان پرونده که با خودرو  اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید به آدم‌ربایی و تهدید به اسیدپاشی دختر نوجوان کرده بودند را با  دستورات صریح  دادسرای ناحیه هفت مشهد  در تعقیب و گریز پلیسی و تیراندازی هوایی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: 2 گرداننده این باند مزاحمت‌های خیابانی نیز با خودروی سواری پراید از صحنه متواری شده‌اند که جستجوهای پلیسی برای دستگیری آنان نیز ادامه دارد.

تقوی گفت: متهمان این پرونده به مراجع قضائی معرفی و با برخورد قاطع و قانونی  روبرو خواهند شد گفت: متأسفانه پنهان‌کاری دختر نوجوان در گزارش ماجرای مزاحمت‌های تکراری چند شرور خیابانی  به پدر و مادرش و حتی اعلام این موضوع به مسئولان مدرسه  سبب شده شدت آسیب  و احساس نگرانی و خطر در او افزایش یابد .

وی اظهار کرد: دختر نوجوان  در تحقیقات کارشناسان مشاوره پلیس بیان داشته برای حل مشکل خود  در برابر مزاحمت‌های تکراری این چند جوان ، راهی به نظرش نمی‌رسیده و حتی یک‌بار فکر خودکشی نیز به سرش زد که منصرف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با توصیه به خانواده‌ها مبنی بر اینکه ضمن برقراری روابط صمیمانه  و سرشار از اعتماد متقابل در کانون خانواده گفت: پدران و مادران عزیز باید در مورد رفتارهای پرخطر ، مهارت‌های مهمی چون دوست‌یابی و همچنین  نحوه مواجهه و برخورد صحیح با افراد غریبه و مزاحمان چه در خیابان‌ها و معابر و چه در فضای مجازی آگاهی‌های لازم را به فرزندان خود ارائه دهند تا از بروز چنین مشکلات و آسیب‌هایی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.