عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: مجمع نمایندگان این استان در دیدارامروز با استاندار جدید خراسان رضوی به تشریح مشکلات استان پرداختند.

استفاده حداکثری از ظرفیت همه نخبگان و تشکلات مردمی درخواست مجمع از استاندار جدید

عبدالله حاتمیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نشست امروز مجمع با استاندار جدید خراسان رضوی گفت:مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در دیدار امروز با دکتر رزم حسینی استاندار جدید این استان بر ارائه سیاست گذاری هایی به منظور ارتقائ شاخص های  توسعه ای  و اقتصادی استان تاکید و اعلام کردند که از هرگونه سیاستی که باعث اقدامات توسعه ای در استان شود حمایت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه نمایندگان ، استان خراسان رضوی  را از حیث شرایط مختلفی همچون شرایط مذهبی و منابع عظیم اقتصادی متمایز با سایر استان ها دانستند، تصریح کرد:  همچنین نمایندگان از استاندار در خواست کردند که بدون در نظر داشتن گروه های سیاسی ، از ظرفیت همه نخبگان و تشکلات مردمی در زمینه مسائل مختلف استان استفاده کند و همچنین سیاست گذاری های استانداری به گونه ای باشد که  با دولت همراه و همگام باشد.
نماینده درگز افزود: در این جلسه مشکلات مختلف استان همچون بی آبی، نیاز به ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال و رفع معضل بیکاری ،موضوع زیارت ،  نیاز به توسعه اقتصادی  و رفع حاشیه نشینی از سوی مجمع نمایندگان مطرح شد و استاندار نیز به تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود پرداخت. 
حاتمیان با بیان اینکه در مورد انتصاب معاونان و مدیران کل در این جلسه صحبتی مطرح نشد ، ادامه داد: جلسه معارفه استاندار جدید خراسان رضوی چهارشنبه این هفته ساعت ۱۴در محل استانداری خراسان رضوی برگزار خواهد شد و ۲۶ دی ماه نیز مجمع نمایندگان استان جلسه دیگری با استاندار در مشهد با رویکرد بیان مشکلات جزئی استان و همفکری در ارائه سیاست های گذاری برای حل آنها  خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.