نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه من به استاندار جدید این است که شایسته سالاری و نه جریان‌های سیاسی را مدنظر قرار دهند.

شایسته سالاری را به جای جریان‌های سیاسی مدنظر قرار دهید
به گزارش قدس آنلاین ؛ رضا شیران خراسانی ، در خصوص انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی اظهار کرد: بعد از فرازونشیب‌های متعدد که گزینه‌های مختلف مطرح بودند، هیات دولت به این نتیجه رسید که آقای رزم حسینی انتخاب شود. ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و انتخاب، انتخاب خوبی است گرچه گزینه‌های مطرح شده دیگر هم گزینه‌های مناسبی بودند. در هر صورت تصمیم گیری با هیات دولت بود. آقای رزم حسینی در کرمان سوابق خوبی دارد. امیدواریم در خراسان هم بتواند توانمند کار کند.
وی در خصوص اینکه استاندار جدید خراسان رضوی باید کدام مشکلات استان را در اولویت خود قرار دهد، گفت: اولین نیاز خراسان رضوی این است که در شاخص‌های توسعه‌ای به نصاب کشور برسد. ما  در بسیاری شاخص‌ها در حوزه توسعه و امور زیربنایی از سطح کشور پایین‌تر هستیم. امیدواریم این موضوع اولین اولویت ایشان باشد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث بعدی خود شهر مشهد و مسائل خاص زائران است  که حتما در رابطه با اقامت و حمل و نقل آنها در تمام حوزه‌های هوایی، ریلی و ناوگان زمینی باید اتفاقات خوبی بیفتد تا هم زائر بیشتری به مشهد بیاید و هم شهر مشهد از خدماتی که به زائران می دهد بهره‌مند شود. 
شیران خراسانی خاطرنشان کرد: توصیه من این است از همه قشرها استفاده کند. شایسته سالاری و نه جریان‌های سیاسی را مدنظر قرار دهند. ما در این زمینه آسیب زیادی دیدیم و متاسفانه افراد مناسب و خوبی را به لحاظ مسائل سیاسی از گردونه اجرایی حذف کردند. خواهش من از ایشان این است معیارش، معیار شایسته سالاری باشد نه جریان‌های سیاسی و از تمام سلایق سیاسی شایسته استفاده کند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.