فرمانده انتظامی مشهد از عملیات مشترک کلانتری‌های کاظم آباد و بانوان مشهد برای دستگیری گردانندگان 2 باند سرقت و توزیع مواد مخدر خبر داد.

دستگیری گردانندگان 2 باند سرقت و توزیع مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر آقابیگی از عملیات مشترک کلانتری‌های کاظم‌آباد و بانوان مشهد برای دستگیری گردانندگان 2 باند سرقت و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر سرقت از باغ‌ها و منازل مسکونی محدوده بلوار توس مشهد، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری کاظم‌آباد مشهد در پیگیری این عملیات ضربتی با توجه به‌سرنخ‌های موجود دو تن از عاملان اصلی دستبرد به‌باغ ویلاها و منازل مسکونی را شناسایی و پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، آنها را با همراهی یکی از همدستان‌شان سوار بر خودروی نیسان یخچال‌دار تحت تعقیب قرار دادند.

وی اضافه کرد: متهمان که حضور پلیس را در یک قدمی خود حس می‌کردند پا به‌فرار گذاشتند و همدست آنها نیز که از خودرو پیاده شده بود، متواری شد.

آقابیگی خاطرنشان کرد: عملیات تعقیب و گریز خودروی نیسان آغاز شد و پلیس با تیراندازی هوایی، این خودرو را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه در بازرسی از خوودروی نیسان یخچال‌دار یک تخته فرش، 7 عدد در و پنجره، یک دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون و دیگر وسایل سرقتی کشف شد، ادامه داد: 2 متهم در برابر پلیس مقاومت می‌کردند که یکی از آنها با تیزی شیشه اقدام به‌خودزنی کرد و قصد داشت با این ترفند راه فرار خود را باز کند.

وی با اشاره به‌اینکه تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری کاظم‌آباد از 2 متهم 47 و 57 ساله برای کشف سرقت‌های انجام شده، توسط آنها ادامه دارد.

آقابیگی با بیان اینکه پلیس مشهد همزمان با این ماموریت به‌اطلاعات دیگری نیز دست یافت که منجر به‌شناسایی گردانندگان باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در بین جوانان شد، اضافه کرد: تیم‌های گشتی کلانتری 34 بانوان مشهد در این عملیات ضربتی پس از شناسایی پاتوق توزیع و مصرف مواد افیونی که منزل مسکونی در محدوده خواجه ربیع مشهد بود، وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: افسران پلیس زن با هماهنگی نظام قضائی در اقدامی غافلگیرانه منزل مسکونی مورد نظر را پاکسازی کردند.

وی افزود: در این عملیات سه زن و سه مرد دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و کریستال که در بسته‌بندی‌های پلاستیکی کوچک پیچیده شده بود به‌همراه 100 عدد سرنگ، 12 دستگاه گوشی تلفن همراه، 6 کیلو سنگ فیروزه، 25 قطعه سکه قدیمی و 2 میلیون تومان وجه نقد کشف و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.