سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه تیمش بتواند هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا را با پیروزی برابر یمن آغاز کند گفت: تمام تمرکز ما روی پیروزی در اولین بازی است.

کی‌روش: ایران هزار درصد توانش را می‌گذارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار برابر یمن که عصر امروز یکشنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: تمرکزمان روی دیدار اول است و به فکر نخستین پیروزی هستیم.

تشکر از مسئولان برگزاری جام 
کارلوس کی روش درباره اهمیت برد ایران در بازی نخست مقابل یمن گفت: در ابتدا از تمام کسانی که این تورنمنت را برگزار می کنند، تشکر می کنم. آنها شرایطی را بوجود آوردند که افتخار بازی کردن فوتبال برای مردم را ایجاد کردند.

منظور من را متوجه نشدید
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اظهاراتی که در روزهای منتهی به جام ملت ها داشته است گفت: باید بگویم منظور من را در چند روز اخیر به خوبی متوجه نشدید. نه تنها به یمن فکر می کنیم بلکه فقط و فقط به این بازی فکر می کنیم و هدفی جز برد مقابل یمن نداریم.

ژاپن و کره مدعیان اصلی هستند
کی روش درباره شگفتی سازان احتمالی هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا تصریح کرد: مطمئنا مدعیان اصلی ژاپن و کره جنوبی هستند که سرمایه گذاری های بزرگی را انجام داده اند. آنها در ۴۰ سال اخیر بازیکن سازی خوبی داشته اند. این تیم ها در کنار استرالیا مدعیان اصلی هستند.

ایران هزار درصد توانش را می گذارد
به نظرم ۲۱ تیم دیگر با رویای قهرمانی پیش می روند. تیم هایی نظیر ایران، عربستان، چین و قطر و... برای رسیدن به هدفشان تلاش می کنند تا به خانواده طلایی نزدیک شوند. البته تیم ملی ایران هزار درصد توان خودش را برای موفقیت می‌گذارد تا نتیجه بگیرد.

کدام بازیکنان مصدوم هستند؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا بازیکنی هست که به دلیل مصدومیت نتواند بازی کند؟ افزود: متاسفانه در چندماه اخیر با موجی از این آسیب دیدگی ها روبرو شدیم. این مصدومیت ها هم جزئی از فوتبال است. به هر حال برای هر تیمی هم به وجود می آید. مثلا برای ژاپن به وجود آمد یا تیمی همچون امارات که عمر عبدالرحمن مصدوم شد. با این حال در چندسال اخیر هم بازیکنان خوبی را سعی کردیم که بیایند و با تیم کار کنند تا به آمادگی لازم برسند.

شگفتی ها نوعی هشدار است
کی روش درباره خلق شگفتی در دو روز نخست بازی ها با توجه به تساوی امارات مقابل بحرین و باخت استرالیا مقابل اردن تصریح کرد: همیشه این بازیها هشدار بوده است. هیچ تیمی نمی تواند خودش را برنده قطعی بداند. ما نقاط قوتمان را می دانیم. البته تیم ملی یمن مربی خوبی دارد که در تیم ملی آلمان کار کرده است. او را با دشواری هایی که در یمن دارد تحسین می کنم. این تیم بازیکنانی نظیر الساسی و القاضی دارد که می خواهند مردمان یمن را خوشحال کنند. ما فردا دنبال راهی برای لذن بردن از فوتبال هستیم. باید بگویم بی صبرانه متتظر برگزاری بازی فردا هستم.

اتفاقات غیر فوتبالی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: وقتی در ایران اتفاقاتی خارج از فوتبال می افتد این وظیفه بازیکنان است که مسئولیت پذیر باشند تا ناراحتی هایی که برای مردم  به وجود می آورند را با خوشحال کردن آنها کم کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.