۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 638143

تیم ملی هند نمایش فوق‌العاده‌ای برابر تایلند ارائه داد و موفق شد پُر گل‌ترین برد جام ملت‌های آسیا را رقم بزند.

هند ۴- تایلند ۱؛ شعبده بازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در ادامه مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا و در دومین بازی گروه A این رقابت‌ها، تیم‌های ملی تایلند و هند از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم آل نهیان ابوظبی مقابل هم قرار گرفتند که لیو کوک من قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

در حالی که به نظر می‌رسید دو تیم نمایش نه چندان هجومی و زیبایی داشته باشند، اما با نمایش پایاپای و حملات سریع عملکرد خوبی ارائه دادند که در دقیقه ۲۷ یکی از آنها ثمربخش شد و تیم ملی هند توانست با پنالتی سونیل چتری از تایلند پیش بیافتد.

برتری هندی‌ها خیلی ادامه پیدا نکرد و تیم ملی تایلند با ارسال زیبای سیراتون بونماسان از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین و ضربه سر تیراسیل دانگ‌دا گل تساوی را در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

هنوز یک دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که کومان اودانتا فرار سریعی از جناح راست زمین انجام داد و با پاس در عرض موقعیت خوبی سونیل چتری فراهم کرد تا این مهاجم نیز با فرصت‌طلبی و شوت سر ضرب تماشایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و هند را با نتیجه ۲ بر یک از تایلند پیش بیاندازد.

نمایش فوق‌العاده هندی‌ها همچنان ادامه داشت و این تیم در دقیقه ۶۸ بعد از توپ‌گیری‌ای که چتری از دانگ‌دا در میانه زمین داشت و پاس در عمق او به کومان اودانتا، صاحب یک موقعیت شد که این بار پاس او را تاپا با ضربه چیپ زیبایی تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

در حالی که تیم ملی تایلند برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد، اما باز هم این بازیکنان هند بودند که موفق ظاهر شدند و توانستند در دقیقه ۸۰ با شوت نوک پای دقیق جاجه لالپخولا موفق به گلزنی شوند.

تایلندی‌ها که مالکیت توپ بیشتری از تیم ملی هند داشتند و در زدن شوت و کرنر نمایش پایاپایی برابر حریف خود ارائه کردند، در نهایت نتوانستند فاصله گل را کمتر کنند تا در نهایت هندی‌ها باشند که با ادامه شگفتی‌سازی‌های جام ملت‌های آسیا، تایلند را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کنند و بالاتر از بحرین و امارات، در صدر جدول گروه A قرار بگیرند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.