پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین – سعید کوشافر: این هفته اگر چه مصادف شد با ایام شهادت مولای متقیان , امیرالمومنین , علی (ع), اما بازهم برای شما خوانندگان قدس انلاین , سبد مملو از خبرهای خواندنی از دنیای سیاست تا المپیک وازماهواره تا اخبارعجیب وغریب دولتی ها اماده کردیم که مطمئنیم شما را راضی خواهد کرد .

از"مهدورالدم شدن برنده طلای المپیک" و "برکناری مجری معروف" تا "انتقال شمش های طلا به مکانهای مخفی" و"خودکشی فوتبالیست بخاطر مصدومیت"

*** گزینه های حامیان دولت برای ریاست جمهوری
حامیان دولت دهم معتقدند در کابینه دکتراحمدی نژاد حداقل 5 وزیر و معاون رئیس جمهور وجود دارند که از پتانسیل لازم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری برخوردارند. این گزینه ها عبارتند از 1-علی اکبرصالحی وزیر خارجه 2- علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی 3- فریدون عباسی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای 4- کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری 5- محمد رضاحاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش. گفته می شود استراتژی حامیان دولت تکثر کاندیدا در مرحله اول و ائتلاف در مرحله دوم انتخابات است

***برنده طلای المپیک"مهدور الدم"شد!
پایگاه خبری محیط نوشت: این گروه تصویری از "اسامه ملولی" ورزشکار تونسی شنای ده هزار متر را منتشر کرد که نشان می دهد این ورزشکار پس از ده هزار متر شنا، در حال نوشیدن آب است در نتیجه این اقدامش را تظاهر به روزه خواری دانست و خونش را مباح خواند.
در ادامه پایگاه اینترنتی مذکور خطاب به اسامه ملولی نوشت: تو موجب ننگ همه ما هستی ، کشتنت از نظر شرع واجب شده است و ما ذلت را نمی پذیریم.

***فرار یک زن از زندان با استفاده از قاشق!
مقامات قضایی اعلام کردند یک زندانی زن هلندی با الهام گرفتن از یکی از فیلم‌های سینمایی، در طول یک ماه با استفاده از قاشقی تونلی را برای فرار از زندان حفر کرد.
مدعی العموم هلند اعلام کرد که این زن 35 ساله هلندی توانست با حفر این تونل که عمقش چندین متر و زیر زندان زنان شهر بریدا در جنوب هلند بود، بگریزد.
بر اساس گزارش شبکه خبری "ان او اس"، این زن به دلیل قتل در حال سپری کردن دوران محکومیتش بود و فقط 22 ماه به پایان دوران محکومیتش باقی مانده بود.

****مجری معروف از کار برکنار شد
آسوشیتدپرس نوشت: "فرید زکریا" به دلیل این اقدام معذرت خواهی کرده و مجله تایم نیز عذرخواهی وی را پذیرفته اما اعلام کرده که وی به مدت یک ماه از کار معلق خواهد بود.

زکریا روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مرتکب اشتباهی وحشتناک شده و تمامی گناه ها را در این رابطه به گردن گرفت.
دربیانیه ای دیگر "علی زلنکو" سخنگوی تایم اعلام کرد : مجله معذرت خواهی زکریا را پذیرفته اما به مدت یک ماه مطالب وی در این مجله چاپ نمی شود.
سخنگوی تایم در ادامه بیانیه خود اعلام داشت : عملی که زکریا انجام داده استانداردهای ما برای ستون نویس هایمان را زیرپا گذاشته . بر اساس استانداردها تایم آنچه که ستون نویس های ما می نویسند نه تنها باید بر اساس حقایق باشد بلکه باید نو و دست اول نیز باشد. دیدگاه ستون نویس های ما نیز نه تنها باید متعلق به خود آنها باشد بلکه باید کلمات به کار رفته در آن نیز متعلق به خودشان باشد.
بر اساس این گزارش، زکریا در شماره 20 آگوست مجله تایم که قرار است در هفته آینده منتشر شود مطلبی درباره کنترل سلاح در آمریکا دارد و گفته می شود در این مقاله پاراگراف های وجود دارد که همانند یاداشت "جیل لپور" استاد تاریخ دانشگاه هاروارد است که در ماه آوریل در مجله نیویورک منتشر شده بود.

***ورزشکار ماداگاسکار المپیک را به هم ریخت
ورزشکار ماداگاسکاری با استارت بی موقع خود سبب بر هم خوردن نظم مسابقات دو 110 متر با مانع شد. بعد از این حرکت غیر حرفه ای ورزشکار ماداگاسکار، مسئولان وی را از ادامه رقابت ها اخراج کردند.

***پشت‌پرده طرح‌انتقال یکی از سران‌فتنه به جماران
فرزند یکی از سران فتنه گفته است که از طریق آقای «علی‌اکبر ن. ن» در حال پیگیری جدی به‌منظور انتقال محل زندگی پدرش به محله جماران است.
«ح. ک» افزوده است که موضوع انتقال پدرش به جماران در اصل، طرح آقای «اکبر ه. ر» بود و او معتقد است که در صورت استقرار حاج آقا در جماران، امکان سر زدن افرادی مانند خود وی و «حسن. خ» به ایشان فراهم می‌شود و نیروهای امنیتی نیز نمی‌توانند مانع ملاقات چنین شخصیت‌هایی شوند.
به گزارش رجا , وی همچنین ادعا کرده است: آقای «علی‌اکبر ن. ن» خیلی متحول شده و از گذشته خود پشیمان است، در حدی که اکنون، راه نجات کشور را در بازگشت اصلاح‌طلبان به قدرت می‌داند. او آن‌قدر به ما نزدیک شده است که بسیاری از حرف‌های اصلاح‌طلبان را به‌عنوان راه‌حل‌های خودش مطرح می‌کند و حتی قرار است یک طرح چند مرحله‌ای را به‌عنوان راه نجات کشور ارائه دهد که قبول طرح «وحدت ملی» و بازگشت عزتمند اصلاح‌طلبان به صحنه سیاسی کشور از جمله بندهای این طرح است.

***خبر عجیب آقای استاندار
چندی پیش استاندار کرمانشاه طی سخنانی از ساخت فیلمی سینمایی با محوریت جنایت صدام در حلبچه و بمباران شیمیایی مردم مظلوم این منطقه به کارگردانی جعفر جوزدانی خبر داد. پس پیگیری ها جهت اطلاع از روند ساخت این فیلم متوجه شدیم که جعفر جوزدانی کارگردان اعلام شده این فیلم از ساخت این پروژه سینمایی به دست خودش بی اطلاع است.

 ***مصوبه هزارمیلیاردی وخبرساز دولت زیرذره‌بین
بر اساس پی گیری های یک نهاد نظارتی، مشخص شده دولت مبلغی بیش از هزار میلیارد تومان از بودجه های مربوط به مدیریت بحران را طی هفته های اخیر در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار داده تا بابت سهم دولت در اجرای سامانه آبیاری تحت فشار در مزارع سراسر کشور هزینه شود.
بر اساس گزارش این نهاد نظارتی، مصوبه فوق مغایرت های متعددی با قوانین دارد.

***بنیاد باران برنامه‌ای برای انتخابات 92 ندارد
مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی در پاسخ به این سؤال که آیا خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شرکت می‌کند، اظهار داشت: خبر ندارم؛ سؤال پرسیدن از من ممنوع است.
وزیر دولت خاتمی در پاسخ به اینکه شما از چه چیزی خبر دارید، تصریح کرد: من فقط از آنچه در روزنامه همشهری می‌نویسند، خبر دارم.
وی درباره برنامه‌های حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده نیز گفت: این مسئله را از صلاح‌طلب‌ها بپرسید من اصلاح‌طلب نیستم.
حاجی درباره برنامه بنیاد باران برای ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: این بنیاد علمی است و تا جایی که بنده خبر دارم برنامه‌ای برای انتخابات ندارد البته من الان در بنیاد باران سمتی ندارم.
***ورزشکار ایرانی رکورددارطولانی‌ترین نام درالمپیک
"سعید محمدپور کرکرق"، وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران به عنوان دارنده طولانی‌ترین نام در بین ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک تابستانی لندن معرفی شد.
این در حالی است که رکورددار طولانی‌ترین نام در تاریخ بازی‌های المپیک متعلق به یک اسکی باز اتریشی است که در سال 1956 این رکورد را به نام خود ثبت کرده است. نام کامل این ورزشکار "ماکس امانوئل ماریا الکساندر ویکوت برونو دلا سانتیسیما ترینیدادی تودوس لوس سانتوس فون هوهنلوهه لانگنبورگ" است!
***تبلیغ میلیاردی چای‌خارجی درسال تولیدملی
رئیس سازمان چای کشور گفت: یک شرکت بزرگ داخلی در سال تولید ملی 20 میلیارد تومان برای تبلیغات چای خارجی اختصاص داده است، بدون اینکه از چای تولید داخلی حمایتی کند.

***انتقال شمش های طلا به مکان نامعلوم
با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا، زنجیره ای واقعی از تبهکاران شکل گرفته است. بخش قابل توجهی از طلاها ذوب و به شمش تبدیل می شود اما این شمش ها همیشه در بازارها یافت نمی شوند.

*** پیشنهادات اغوا کننده به محمد بنا
پس از اینکه حمید سوریان کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم ایران توانست مدال طلای رقابت‌های المپیک 2012 لندن را با اقتدار کسب کند، مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه به مربیان ایران پیشنهاد همکاری دادند.جمشیدخیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اعلام این خبر گفت: پس از پایان رقابت سوریان، مسئولان 2 کشور که یکی از آنها ترکیه بود، کنار تشک آمدند و پیشنهاد بالایی برای حضور کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در کشورشان دادند.
***مردم ایران حق رفتن به کافی شاپ و خوردن مرغ را ندارند
همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی موجی از تبلیغات مسموم و سیاه نمایی از وضعیت داخلی جمهوری اسلامی ایران در رسانه های غربی به راه افتاد، اما به نظر می رسد این در ماههای اخیر به نقطه اوج خود رسیده است.
به طوریکه اخیرا ماهنامه آتلانتیک در گزارشی با عنوان « تازه ترین کارهایی که نمی توانید در ایران انجام دهید» به قلم « مکس فیشر» مدعی شده در ایران مردم حق رفتن به کافی شاپ و تماشای مرغ در تلویزیون را ندارند!
در بخشی از این گزارش می خوانیم «مقامات ایرانی دو راه برای سرکوب تعطیلات آخر هفته پیدا کرده اند: ایرانی ها نمی توانند بعد از این در کافی شاپ ها حضور یابند و یا خوردن مرغ در تلویزیون را ببینید.»
اگر این مثال را به عنوان مشتی از خروارها عنوان تلبیغاتی غرب بر علیه ایران بدانیم کاملا مشخص می شود که معنی نقض حقوق بشر در ایران ، حرکت ایران به سمت تولید سلاح های هسته ای و دهها مورد دیگر تا چه اندازه صحت دارد!
***فوتبالیست 25 ساله خود کشی کرد
بنابر اعلام پلیس ایالت فلوریدا، «مرداک» 25 ساله خود را داخل خودرواش و در مقابل ساختمان محل تحصیلش در دوره دبیرستان با شلیک گلوله به قتل رساند. پلیس فلوریدا پس از پیداکردن بدن خونین و بی حال این مرد او را به بیمارستان منتقل کرد اما او بر اثر شدت ضربه پس از گذشت دو ساعت فوت کرد.
یکی از دوستان «مرداک» گفت: مدت یکسال بود به دلیل جراحت هایی که دیده بود قادر به بازی کردن نبود و تنها تمرین های سبکی را انجام می داد اما قرار بود به زودی برای شرکت در مسابقات، تمرین هایش بیشتر شود. به نقل از روزنامه دیلی میل، در 18 ماه گذشته سه بازیکن سابق فوتبال آمریکا، با ضرب گلوله اقدام به خودکشی کرده اند.
***میوه 40 هزار تومانی هم به بازار ایران آمد

فیسالیس میوه جدیدی است که تقریبا هم ‌سایز عناب است و گفته می‌شود این میوه بومی مناطق آمریکای جنوبی بوده و ترکیبی از طعم میوه‌های توت فرنگی، گیلاس، کیوی و آناناس است که به دلیل طعم خوش و بی نظیرش در کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفداران زیادی دارد که برای تهیه سالاد، تزئین انواع شیرینی‌ یا مواردی از این دست از آن استفاده می‌شود.
گفته می‌شود این میوه بدون نگهداری در یخچال بیش از 10 روز ماندگاری دارد و در صورت نگهداری در یخچال حدود دو ماه مدت زمان ماندگاری این میوه افزایش می‌یابد که در برخی مغازه‌ها در ظروف 100 گرمی به فروش می‌رسد.

***توهین وهابیون به امام صادق(ع)
در ادامه سناریوی تخریب امامان معصوم (علیهم السلام)، ملازاده مدیر شبکه وهابی وصال فارسی، به دنباله روی از سلمان رشدی ها و شاهین نجفی ها، به سبک دیگری به تخریب ائمه معصومین پرداخته و گفت: «امام جعفر صادق {ع} اصلا شیعه نبود.»
لازم به ذکر است که شبکه های وهابی برای تخریب ائمه اطهار(علیهم السلام) از هیچ کوششی دریغ نکرده و با ایجاد شبهه سعی در تضعیف باورهای شیعیان دارند.
این در حالی است که شیعیان دائما، با بی توجهی به شبکه های وهابیت، با بصیرت و آگاهی نسبت به اقدامات وهابیون و شناخت افکار پلید آنها هجوم وهابیت به اعتقادات خود را خنثی می کنند.

***ملازاده:من امام زمان هستم!
کارشناس وهابی شبکه وصال فارسی در تفسیری عجیب از آیه مبارکه «و جعلنا للمتقین اماما» مدعی شد همه می توانند امام زمان باشند!
ملازاده در پاسخ به یکی از مخاطبان خود مدعی شد: «... جنابعالی هم می توانید امام زمان باشید، من هم می توانم امام زمان باشم، هر عالم درستی، هر عالم ربانی که مردم را در راه خیر رهبری کند امام زمان می شود ...»
البته این کارشناس وهابی نگفت که چگونه این آیه شریفه بر این معنی دلالت دارد که هر کس از خدا بخواهد که پیشوای مومنان شود حتما امام زمان خواهد شد.
گفتنی است که این اولین باری نیست که وهابیت برای توجیه باور های خود به تحریف معنای آیات قرآن کریم دست می زند.

 ***بدشناسی مدافع میلیاردی بعد از 4 بار عمل زیبایی!
بهترین برندها و بهترین جراحی های زیبایی در اختیار ستاره هاست که در چشم هستند و حتی وین رونی هم از این قاعده مستثنی نبود و با کاشت مو به زیبایی خود کمک کرد. در ایران هم بازیکنان و مربیان برای زیبایی دست به جراحی؛ بوتاکس و هر نوع زیبایی می زنند. استفاده از رنگ مو در بین بسیاری از مربیان به امری عادی تبدیل شده است. اما در بین این ستاره ها یک مدافع بدشانس هم وجود دارد. او که خیلی زود و در جوانی موهای خود را با ریزش فراوان از دست داد اکنون سال هاست که برای زیبایی خود تلاش می کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
این مدافع مشهور ایران تا به حال چهار بار برای بازگشت مو های خود و رسیدن به زیبایی دست به جراحی زده است و آثار این جراحی در سر او کاملا دیده می شود اما چیزی که پس از این جراحی ها بازنگشت موهای ستاره بود که هنوز هم او را بدون مو می بینیم اما همچنان این ستاره با قراردادی میلیاردی در تلاش برای بازگشت مو های خود است. شاید اگر او هم همانند وین رونی زیبایی خود را به متخصصی زبر دست می سپرد اکنون موهایش مثل ستاره منچستر یونایتد پر پشت بود.
****حضور برخی مدیران دولتی با خودرو های گران قیمت در محل کار!!!
حضور برخی مدیران دولتی با خودرو های گرانقیمت در محل کار و یا برخی جلسات و همایش ها تاثیر نامطلوبی بر نگاه مردم داشته است. در حالی که دکتر احمدی نژاد زندگی ساده و به دور از تجملی داشته و در دولت نهم شرط رفت و آمد مدیران با خودروهای ساخت داخل را گذاشته بود اما با سهل انگاری های انجام شده موجی از تجمل گرایی در میان مدیران کلید خورده است.در هفته گذشته رفت و آمد یکی از استانداران با ماشینی لوکس و خارجی در چند همایش بازتاب منفی میان شرکت کنندگان داشته است. 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.