البرز-عزیز الله شهبازی با اشاره به اینکه پیشرفت بزرگراه شهید همت نیاز به تزریق اعتبارات ملی دارد، گفت:روند تکمیل این پروژه به کندی پیش رفته است.

استاندار البرز:تکمیل پروژه بزرگراه همت به کُندی پیش می‌رود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزالله شهبازی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه بررسی روند پیشرفت بزرگراه شهید همت برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه نیاز به تزریق اعتبارات ملی دارد، ‌چراکه روند تکمیل همت به کندی پیش رفته است.

وی افزود: مردم از ما انتظار دارند ‌تا این پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و با تکمیل پروژه های مکمل جهت تسهیل تردد البرزی ها اقدام شود.

استاندار البرز با بیان اینکه بهره مندی مردم البرز از همت و کاهش ترافیک استان منوط به بهره برداری از کمربند شمالی کرج است، گفت: صلاح نیست بیش از این، زمان صرف ادامه همت شود.

وی اضافه کرد: مقدار باقی مانده از این پروژه باید در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد چراکه مانعی جدی سر راه آن وجود ندارد.

‌شهبازی خاطرنشان کرد: راه های البرز به جهت اینکه معبر چندین استان کشور به پایتخت هستند بسیار حائز اهمیت است از این رو باید نگاه ملی به این سو معطوف شود.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست ضمن قدردانی از دغدغه های ارزشمند استاندار البرز افزود: راه های البرز دارای اهمیت ویژه ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع با جدیت روند تکمیل پروژه های راهسازی البرز را رصد و پیگیری می کنیم، گفت: در مسیر پروژه همت  موانع بزرگی قرار داشت که اکنون برطرف شده است.

این مسئول در پایان گفت: امیدواریم با تزریق اعتبار، در آینده نزدیک این پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.