شهردار مشهدمقدس گفت: فضا و زیرساخت‌ها برای تغییرات هدفمند به ویژه به سمت استفاده از حمل و نقل‌های جدید آماده است و اگر این موضوع با ریسک هم همراه باشد از آن حمایت خواهیم کرد.

فضا و زیرساخت برای حمل‌ونقل‌های جدید در مشهدمقدس مهیا است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا کلائی صبح امروز در جلسه معارفه و تکریم معاونت خدمات شهری و معاونت حمل ونقل و ترافیک وفنی عمران اظهار داشت: در زمینه ادغام معاونت حمل ونقل و ترافیک و فنی عمران شهرداری مشهد چرائی‌هایی مطرح شده که باید گفت، در راستای ایجاد یکپارچگی و یکنواختی اقدامات در مناطق مختلف و با گفت‌وگو با صاحب نظران، معاونت برنامه ریزی، اعضای شورای شهر و کارشناسان این کار انجام شد که امیدوارم با کمترین خطا انجام شود.

شهردار مشهدمقدس افزود: طی ۱۰ سال گذشته و در دوره شهرداران مختلف موضوع یکسان‌سازی و یکپارچه‌سازی و یکنواختی فعالیت و پروژه‌های فنی عمران و انجام متوازن آن‌ها در مناطق مختلف مورد توجه قرار گرفته و برخی اوقات برای رسیدن به این موضوعات معاونان فنی و عمران تغییر کرده‌اند اما مشکل برطرف نشده زیرا اشکال ساختاری است نه فردی لذا تصمیم به اصلاح ساختار گرفته شد.

کلائی عنوان کرد: مردم همچنان که احداث تقاطع غیر همسطح و پل برایشان اهمیت دارد، اصلاح جوی و آسفالت محل زندگیشان نیز برایشان مهم است لذا پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی باید به یکدیگر پیوستگی داشته باشند و در مناطق مختلف متوازن اجرا شوند که با توجه به سوابق خوب آقای کاظمی در معاونت خدمات شهری این کار باید انجام و ساختارها اصلاح شود.

وی افزود: در بحث حمل و نقل نیز که مردم هر روز با آن سر و کار دارند و وجود هماهنگی میان دو حوزه فنی و عمران و حمل ونقل و ترافیک از اهمیت زیادی برخوردار است، فضا و زیرساخت‌ها برای تغییرات هدفمند به ویژه به سمت استفاده از حمل و نقل‌های جدید آماده است و اگر این موضوع با ریسک هم همراه باشد از آن حمایت خواهیم کرد.

کلائی تصریح کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری در کشور حرف برای گفتن دارد و در ارزیابی‌ها یک حوزه قابل دفاع و مطرح است، اما با بتوجه به ناپایداری‌هایی مانند مسئله آب و آلودگی هوا و توسعه‌هایی باید انجام شود به ویژه در حوزه تامین آب فضای سبز و توسعه حوزه پسماند. بنابراین خدمات شهری باید با حفظ سطح خدمات جاری توسعه‌های مورد نظر را در نظر بگیرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.