۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 638247

دمای هوا در مناطق مختلف استان طی روزهای پایانی هفته جاری، شش تا هشت درجه افت می کند.

سرما در راه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی طی روزهای پایانی هفته جاری، بین شش تا هشت درجه نسبت به امروز (دوشنبه، ۱۷ دی ماه) افت می کند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوا که مشهد ۱۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده، با نوسان چند درجه ای طی دو روز آینده در روز پنجشنبه همراه با بارش های رگباری، کاهش یافته و به هشت درجه می رسد.

مرتضی اثمری افزود: بیشینه دمای هوای این شهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز به ترتیب ۱۲ و ۱۴ درجه پیش بینی شده است و طی این مدت کمینه دمای مشهد تغییرات اندکی خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: بارش های پراکنده که از عصر دیروز آغاز شده است، تا پایان وقت امروز در نواحی جنوبی و غرب استان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از فعال شدن سامانه بارشی دیگر همراه با سرما، وزش باد شدید، بارش باران و برف برای روزهای پایانی هفته جاری در استان خبر داد و افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

کوهسرخ با کمینه دمای دو درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.