«صلاح زواوی» گفت:تنها جایی که فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها دیدار می کنند میدان جنگ است و غیر از این راه، گزینه ای پیش‌روی اشغالگران نیست.

"میدان جنگ" تنها جایی است که فلسطینیان با صهیونیست‌ها دیدار می‌کنند

صلاح زواوی، سفیر  فلسطین در تهران در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل قدس آنلاین، درباره تحولات اخیر مسئله فلسطین، اظهار داشت: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به صراحت مخالفت خود را با طرح موسوم به معامله قرن اعلام کرده و به نقش آمریکا به عنوان یک میانجی در مسئله فلسطین پایان داد.

وی افزود: از پیامدهای اقدام آمریکا در اعلام «معامله قرن» پایان توافقنامه اسلو است.

سفیر فلسطین با تأکید بر ادامه مقاومت ملت فلسطین اظهار داشت: ملت فلسطین بیش از ۱۰۰ سال است که در برابر اشغالگران مقاومت می کند و در این راه صدها هزار شهید ومجروح معلول تقدیم کردیم، و در حال حاضر همچنان این راه را ادامه می دهیم، وهیچ وقت ملت فلسطین از ارزش‌ها و آزادی خاک خود عقب‌نشینی نمی کند و تسلیم نخواهد شد.

زواوی در ادامه تصریح کرد: مسئله مقاومت ملت فلسطین برای آزادی کرانه باختری یا قدس نیست، بلکه مسئله آزادی کل فلسطین است و برای آزادی آخرین وجب از خاک کشورمان مقاومت می کنیم.

وی افزود: تنها جایی که فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها دیدار می کنند میدان جنگ است و غیر از این راه، گزینه ای پیش‌روی اشغالگران نیست.

سفیر فلسطین با هشدار نسبت به توطئه‌های تفرقه‌افکن دشمنان اظهار داشت: خواسته دشمنان تفرقه میان امت واحد اسلام است و سران کشورهای اسلامی باید از آن بر حذر باشند؛ این اختلافات فرقه ای و مذهبی در منطقه ریشه در سیاست‌های دشمنان اسلام دارد و قطعا با وحدت امت اسلام، اشغالگری فلسطین زودتر از بین می‌رود.

لازم به یادآوری است که تواق اسلو نخستین موافقتنامه میان رژیم صهیونیستی و سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) بود که در سال ۱۹۹۳ به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.