همدان- جعفر هاشمی گفت: ۷۲۶۵ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات مختلف بهره‌مند شده‌اند.

حمایت کمیته امداد منطقه دو همدان از حدود ۷ هزار و ۳۰۰ خانواده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد منطقه دو استان همدان جعفر هاشمی، رئیس کمیته امداد منطقه دو این استان، در تشریح فعالیت‌های این منطقه با اشاره به حمایت از ۷۲۶۵خانوار و اینکه ۸۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت توسط این نهاد قرار دارند، گفت: شهریه دانشگاه و کمک‌هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند که از ابتدای سال ۵۷ میلیون تومان به‌حساب آن‌ها واریز شده است.

وی ادامه داد: تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌ها نیز بخشی دیگر از فعالیت‌های کمیته امداد است و از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۳۹ میلیون تومان برای ۶۲ خانواده هزینه شده است.

هاشمی همچنین با اشاره به واریز ۱۱ میلیون تومان برای ۱۲۲ سالمند، گفت: ۱۶۹ میلیون تومان نیز برای کمک اجاره و ودیعه مسکن ۷۳۵ نفر واریزشده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو استان همدان گفت: ارائه ۲۴۷۰ خدمات راهنمایی و مشاوره، کمک به تأمین جهیزیه ۹۰ نوعروس تحت حمایت، ۳۴ جهیزیه موردی و ۹ هدیه ازدواج به مبلغ ۴۲۸ میلیون تومان از کمک‌های دیگر این نهاد به نیازمندان بوده است.

وی در پایان بابیان اینکه ۲۲۵۲ کمک موردی با هزینه ۴۵۵ میلیون نیز پرداخت‌شده است، گفت: ۱۰۳ میلیون تومان نیز برای هزینه‌های تحصیلی ۹۵۰ دانش‌آموز پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.