یزد - آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید نسبت به سمت و پستی که دارند پاسخگوی خداوند متعال باشند گفت: مسئولان خدمت به مردم را تنها هدف خود در پست و سمتشان قرار دهند.

مسئولان خدمت به مردم را تنها هدف خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازدفتر نماینده ولی فقیه ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دقایقی قبل در دیدار معاون وزیر کشور، استانداران جدید و پیشین یزد با وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از قانون خدایی است اظهار داشت: اساس و پایه و مبنای این انقلاب بر اساس رشد انسان‌ها و سوق آنها به سوی کمال انسانیت است.

وی با بیان اینکه همه شهدا و بزرگان در این کشور همین ایده را داشته و دارند افزود: صدای همه آنهایی که در زندان‌های طاغوت شکنجه می‌شدند را تنها خدا می‌شنید و آنها هم با هیچ کسی غیر از خداوند معامله نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه انقلاب به چهلمین سال خود رسیده گفت: اینکه تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده همه به واسطه هنر ما نیست بلکه عمدتا به واسطه لطف الهی و هدایت‌های امام و رهبری انجام شده است.

دشمن هیچ زمانی دست از توطئه برنمی‌دارد

ناصری یزدی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان بسیار زیاد است و هیچ زمانی دشمن دست از توطئه بر نمی‌دارد تصریح کرد: تنها در توطئه داعش که محصول آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مستکبر جهان بود، اگر درایت رهبری و الطاف الهی را نداشتیم خیلی زود از داعش ضربه می‌خوردیم و سوریه و عراق هم به صورت کامل از دست می‌رفتند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه در تمام این حرکت‌ها عنایت خداوند و امام زمان(عج) وجود داشته گفت: در انقلاب و در مسئولیت‌ها نباید پست را برای مسئولیت بخواهیم و تنها باید نیت ما برای خدمت باشد چون نه تنها این پست‌ها و مسئولیت‌ها برای ما باقی نمی‌ماند، بلکه باید پاسخگوی آن هم باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: اگر نگاه ما به دنبال و حزب بازی و گرفتن پست‌ها و مسئولیت‌ها باشد، خدای متعال هم الطاف خود را از ما بر می‌دارد و قطعا ما بدون کمک خداوند در کار خود می‌مانیم.

مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند بیان کرد: مسئولان کشوری هم باید در انتخاب‌ها و انتصاب‌های خود، چنین مواردی را در اولویت خود قرار دهند و افرادی را انتخاب کنند که به درد مردم و انقلاب و اسلام بخورند.

ناصری یزدی گفت: الان آرزوی ترامپ و دیگر سران کشورهای مستکبر جهان این است که  مردم ایران زیربار تحریم‌ها خسته شوند و دست از پشتیبانی انقلاب و اسلام برگردند و عزت خود را کنار بگذارند و ذلیلانه تسلیم آنها شوند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه این نشان می‌دهد که استکبار ملت ایران را به درستی نشناخته تصریح کرد: اگر مسئولی در کشور با عملکرد خود دشمن را در رسیدن به هدفش یاری کند بسیار بد است و همه مسئولان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که با عملکرد خود و سخت‌کوشی و تلاش بیشتر، زمینه رفع مشکلات مردم و تامین آسایش برای آنها به ویژه در مسئله معیشت را فراهم نمایند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) در لحظات آخر عمر با برکت خود به احمدآقا(ره) تاکید کردند که در تمام کارهایت تنها برای رضای خدا کار کن و از هیچ کسی نترس، خود حضرت امام هم به همین صورت بود و به هیچ عنوان غیر از رضای خداوند را مد نظر قرار نمی‌داد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان اینکه برخی در کشور می‌خواهند رضایت آمریکا و انگلیس را هم فراهم کنند گفت: مگر می‌شود برای مردم نظام اسلامی کار کرد و در راستای تحقق اهداف انقلاب حرکت کرد ولی رضایت آمریکا و اسرائیل که با اصل اسلام و انقلاب مشکل دارند هم جلب کرد.

وی تصریح کرد: زمانی قمی در انسجام دهی بخش‌های استان و به ویژه در فعالیت‌های مذهبی اقدامات بسیار خوبی انجام داد و تلاش‌های زیادی در این زمینه داشت.

انتها ی پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.