تشکیلات خودگردان فلسطین از سازمان ملل خواست تیمی با هدف کشف تونل‌های صهیونیستی حفر شده در زیر مسجدالاقصی تشکیل شود.

فلسطین خواستار کشف تونل‌های زیر مسجدالاقصی شد

به گزارش گروه بین‌المل قدس آنلاین،‌ تشکیلات خودگردان خواستار تشکیل تیمی بین‌المللی برای کشف تونل‌هایی شد که رژیم صهیونیستی در زیر مسجدالاقصی حفر کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، «عدنان غیث» استاندار فلسطینی قدس (رژیم صهیونیستی نیز استانداری برای قدس تعیین کرده) در بیانیه‌ای از سازمان ملل خواست تیمی تشکیل شود که تونل‌های زیر مسجدالاقصی، اطراف بخش قدیمی این شهر و نیز «سلوان» در شرق قدس را کشف کند.

غیث در ادامه پیرامون خطرناک بودن اقدامات رژیم صهیونیستی درباره تغییرات تاریخی در شهر قدس هشدار داد و تأکید کرد سازمان ملل باید به وظیفه خود در قبال این شهر عمل کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان نیز درباره خطرات ناشی از توطئه‌های جمعیت‌های شهرک‌سازی در قبال قدس و مسجدالاقصی هشدار داد و خواستار آن است که با این توطئه‌ها با جدیت برخورد شود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان سپس اعلام کرد رژیم صهیونیستی و جمعیت‌های شهرک‌سازی جنگ یهودی‌سازی گسترده‌ای علیه قدس و اطراف آن به راه  انداخته‌اند.

حفاری‌ها به صورت کاملا محرمانه در اطراف مسجدالاقصی حفر می‌شود؛ تصویربرداری در این منطقه ممنوع و در برابر عموم ممنوع است.

در برخی موارد این حفاری‌ها باعث ایجاد ترک در دیوار منازل فلسطینی‌ها در منطقه مورد نظر و نشست زمین شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.