‌البرز - خیرالله خادمی با اشاره به اینکه از سال ۹۵ حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه راه هشتگرد-طالقان اختصاص یافته است، ‌گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای پایان این پروژه نیاز است.

اتمام جاده هشتگرد - طالقان ۸۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهر سازی در حاشیه بازدید از پروژه راه هشتگرد- طالقان که عصرامروز دوشنبه صورت گرفت اظهار کرد: این پروژه در یک مسیر سخت کوهستانی قرار دارد این در حالی است که پروژه راه هشتگرد- طالقان در ۲ سال اخیر روند خوبی داشته است.

وی افزود: این پروژه در سال ۹۵ حدود ۳۵ درصد پیشرفت داشته  ودر ۲ سال گذشته به ۸۶ درصد پیشرفت رسیده که نشان از اهتمام ویژه مسئولان در این مدت است.

خادمی ‌خاطرنشان کرد: طول این پروژه نزدیک به ۴۲ کیلومتر است و حدود یک کیلومتر نیز حفاری و احداث تونل دارد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۵ با سفر رییس جمهور به البرز ردیف اعتبارات ملی این پروژه پیش بینی شده است، گفت: در این مدت حدود ۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است که این امر روند پروژه را تسریع کرده است.

معاون وزیر اضافه کرد: امید است از طریق کنارگذر بدون تونل بتوانیم این مسیر را تا تابستان سال آینده زیر بار ترافیک ببریم.

این مسئول در ادامه گفت: کار حفاری تونل نیز همزمان آغاز شده و تاکنون حدود ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی، عملیات ادامه دارد که انتظار می رود ظرف ۱۸ ماه آینده به اتمام برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای پایان این راه نیاز است که برنامه ریزی لازم در جهت تامین آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.