معاون رئیس قوه قضاییه: اعتمادسازی یکی از اهداف راهبردی - عملیاتی دستگاه قضایی است و توطئه‌های دشمنان را در جشن ۴۰ سالگی انقلاب، نقش بر آب می‌کند.

اعتمادسازی از اهداف راهبردی عملیاتی دستگاه قضا

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، نخستین جلسه «کمیته دائمی شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه» با حضور «رئیس» و «قائم مقام» مرکز به همراه اعضای کمیته تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات با اشاره به نقشه شوم دشمنان بویژه استکبار جهانی و ایادی و اذناب آنها برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت : دشمنان با ایجاد تردید در دستاوردهای ارزشمند و بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در صدد هستند حاکمیت را تضعیف نمایند اما با برنامه ریزی و اعتمادسازی در پرتو انوار مقدس قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام، این دسیسه ها نقش بر آب است.

شهریاری با اشاره به بهره مندی از هنر به منظور تثبیت مطالب در اذهان عمومی ادامه داد : با انجام فعالیتهای برنامه ریزی شده همراه با اطلاع رسانی و تبلیغ این فعالیتها در قالب هنری، اعتمادسازی می شود که می تواند در جهت دهی مثبت و مثمر به افکار عمومی، نقش چشمگیر و شایسته ای را ایفاء نماید و خروجی موفقِ چنین فعالیتی، موقعی جلوه می کند که گفتار و فعالیتهای شما از زبان دیگران مطرح گردد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه  تأکید کرد : از جمله دستاوردها و زیرساختهای بسیار مهم ایجاد شده در ۴ دهه با برکت انقلاب اسلامی ایران بویژه در حوزه قضائی با رویکرد فناوری اطلاعات، بحث ایجاد و توسعه «عدالت الکترونیک» است.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر، در حوزه «ابلاغ الکترونیکی» و «خدمات الکترونیک قضائی» از برخی کشورهای پیشرفته اروپایی جلوتر هستیم و این موضوع یکی از وجوه تمایز منحصر به فرد است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستگاه قضائی حاصل شده است.

شهریاری افزود: تشکیل «کمیته دائمی شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه» که پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی مقام محترم و عالی ریاست قوه قضائیه و با اهتمام ویژه مرکز امور رسانه دستگاه قضائی عملیاتی شده است، به حول و قوه الهی، آثار و برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت که از جمله این ثمرات، تقویت و توسعه اعتمادسازی در افکار عمومی و عَرضه آخرین دستاوردهای قوه قضائیه در حوزه فناوری اطلاعات در سطوح درون مرکز و قوه قضائیه، فراقوه و بین المللی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.