شهردار مشهد گفت: برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات پردیس تئاتر و پردیس آرامگاه فردوسی به سرعت تدوین شود.

۱۶۶۰ میلیارد تومان از بودجه نقدی شهرداری مشهد محقق شده/کتابخانه مرکزی با همکاری شهرداری مشهد آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا کلائی شهردار مشهد دیشب در شورای اداری شهرداری مشهد گفت: مطالبات شهرداری مشهد از دولت سال‌ها باقی مانده بود، اما با تلاشی که دوستان در ۲-۳ ماه گذشته در حوزه اقتصادی مالی انجام دادند، بخشی از بدهی‌های ۵۲ دستگاه اجرایی به شهرداری مشهد مشخص و با بدهی شهرداری به بانک‌ها تهاتر شد که این موضوع یک اتفاق ماندگار در دوره شهرداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: از مدیران سازمان‌ها و مناطق می‌خواهیم که مطالبات دولتی خود را جمع‌بندی و اعلام کنند، زیرا سال آینده سال سررسید بدهی‌ها خواهد بود و ماهانه باید مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از اقساط بانکی را که عدد بسیار سنگینی است بابت بدهی‌هایمان پرداخت کنیم لذا این موضوع برای ما بسیار مهم است.

شهردار مشهد گفت: تاکنون ۱۶۶۰ میلیارد تومان از بودجه نقدی ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد محقق شده و حدود ۵۰ درصد آن باقی مانده که باید تلاش کنیم تا پایان سال بخش زیادی از مبلغ باقی مانده را نیز محقق کنیم. پروژه‌های هوشمندسازی مدیریت شهری از جمله کیف پول، سامانه شفافیت و پلت فرم اتفاقات مهمی بود که باید مورد توجه بیشتری قرار گرفته و در جامعه انعکاس گسترده‌تری داشته باشد.

کلایی افزود: پروژه‌های مناطق مختلف شهرداری به ویژه میدان راه آهن در دهه فجر، پارک میدان کوکا تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود و برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات پردیس تئاتر و پردیس آرامگاه فردوسی به سرعت تدوین شود.

وی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی حدود ۲۳ سال است معطل مانده بود و با همکاری شهرداری مشهد آماده بهره‌برداری می‌شود و مقرر است در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.