یزد - محمدحسین جمال پور گفت :بیش از ۵۸هزار نفر نیازمند از خدمات کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند که از این تعداد ۳۹ هزار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و ۹ هزار و هشت خانوار با جمعیت ۱۸ هزار و ۹۱۷ نفر به صورت موردی خدمات دریافت می‌کنند.

بهره‌مندی بیش از ۵۸ هزار نیازمند از خدمات کمیته امداد استان یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد، محمدحسین جمال پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد اظهارداشت: هدف کمیته امداد توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی، تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی نیازمندان و محرومان با ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی به آنان است.

و ی افزود: ۵۷ هزار و ۹۷۲ نیازمند از خدمات کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۵۵ نفر (۱۷ هزار و ۸۹۹ خانوار) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و ۹ هزار و هشت خانوار با جمعیت ۱۸ هزار و ۹۱۷ نفر به صورت موردی خدمات دریافت می‌کنند.

جمالپورتصریح کرد: توسعه پوشش بیمه‌های اجتماعی، فراگیر کردن نظام جامع سلامت مددجویان، ارتقا کمک و کیفی خدمات حمایتی پایه اعم از مسکن، آموزش و معیشت نیازمندان، اولویت دادن به ارائه خدمات حمایتی به صورت قرض‌الحسنه ازجمله سیاست‌های کمیته امداد در برنامه پنج‌ساله ششم در بخش ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی برای توانمندسازی نیازمندان است.

معاون کمیته امداد استان یزد گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در بخش‌های مختلف ازجمله تأمین هزینه‌های معیشتی، برنامه حمایت‌های اجتماعی، کمک به تأمین سلامت نیازمندان، بیمه خدمات درمانی، امور فرهنگی مددجویان، تأمین مسکن نیازمندان، کمک به امر ازدواج مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کمک‌های موردی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان موردی پرداخت شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.