البرز- آیین گرامیداشت نود و چهارمین سال تاسیس موسسه تحقیقات سرم و واکسن سازی رازی با حضور مسئولان کشوری و استانی در موسسه رازی کرج برگزار شد.

آیین گرامیداشت ۹۴ سالگی موسسه سرم و واکسن‌سازی رازی برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم رضائیان زاده معاون سازمان دامپزشکی کشور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در آئین سالگرد نود و چهارمین سال تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که در موسسه رازی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حوزه های مختلف تحقیقاتی و تولیدی دارای اهمیت ویژه می باشد و نه تنها برای کشور بلکه برای منطقه ضروری و مورد نیاز است.

وی افزود: موسسه تحقیقات از جایگاه خاصی درتامین سلامت و بهداشت برای کشور برخوردار است  و با قدمت ۹۴ ساله به عنوان پشتوانه استراتژیک و اساسی برای نظام جمهوری اسلامی از حیث امنیت و سلامت مهم است.

معاون سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه تولیدات این موسسه در منطقه و دنیا یک برند محسوب شده است، گفت: شرکت های خارجی خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه هستند.

رضائیان زاده خاطرنشان کرد:از آنجایی که دنیا هر روز با یک تکنیک و عملکرد جدید با اهداف اقتصادی و کاهش عوامل بیماری زا حرکت می کند و ما هم در این مسیر ناگزیر به تلاش و حرکت هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت موسسه رازی در ایران می تواند چشم انداز روشنی برای آینده صنعت دام و طیور کشور داشته باشد، گفت: محققان این موسسه با نیازهای روز دامپزشکی کشور آشنا هستند و در منطقه خاورمیانه و دنیا حرف برای گفتن دارند.

معاون سازمان دامپزشکی کشور در پایان گفت:با توجه به افزایش توان و ظرفیت تولید واکسن و دارو در بخش خصوصی امیدواریم این موسسه بتواند به عنوان یک پیشرو برای سیاست گذاری تولید واکسن حرکت کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.