همدان - حمید پرورشی خرم از اجرای طرح راهداری زمستانی در این استان و با هزینه ای افزون بر ۹۵ میلیارد ریال تاکنون خبر داد.

اجرای طرح راهداری زمستانی در استان با هزینه‌ای افزون بر ۹۵ میلیارد ریال

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح راهداری زمستانی، این اداره کل تاکنون با اعتباری افزون بر ۹۵ میلیارد ریال نسبت به آماده سازی برای استقرار اکیپ‌های برفروب و نمک پاش در راهدارخانه های استان اقدام کرده است.

وی با اشاره به فعالیت و آماده باش ۳۴ راهدارخانه استان در اجرای این طرح افزود: از این تعداد ۱۷ باب راهدارخانه ثابت، ۸ باب راهدارخانه مرکز اداره و همچنین ۹ باب نیز به شکل قرارداد اجاره است.

پرورشی خرم ادامه داد: در این طرح همچنین ۵۱۶ پرسنل و کادر مجرب شامل نیروهای حجمی و نیروی ثابت و پشتیبانی با بهره گیری از انواع ماشین آلات برفروب و دیگر تجهیزات در خدمت مسافران و استفاده‌کنندگان مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به خرید ۶۲ هزار تن شن و نمک در اجرای این طرح بیان داشت: ۵۰ هزار تن شن و ۱۲ هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف‌روبی خریداری شده است.

پرورشی خرم یادآورشد: در حوزه ماشین آلات نیز تعداد ۲۸۵ دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه های استان مستقر شده که از این میزان ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات برفروبی سنگین و نیمه سنگین، ۴۴ دستگاه خودروی پشتیبانی و۲۶ دستگاه گریدر و تراکتور اجاره ای برای کمک به طرح برفروبی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از توان همه پرسنل راهداری و پشتیبانی و هماهنگی ‌های انجام شده و حفظ تعامل با دیگر عوامل ذیربط از جمله فرماندهی پلیس راه استان، هلال احمر، اورژانس و نیز مدیریت بحران بتوانیم زمستانی کاملاً ایمن را فراهم کنیم.

گفتنی است، طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذرماه سال جاری در سطح استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.