به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد و به منظور ایجاد موج جدیدی از حضور زائران و گردشگران شهر مشهد در فصل زمستان(ایام غیر پیک حضور زائرین و گردشگران) اولین جشنواره زمستانه شهر مشهد در بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار می شود.

مشهد میزبان اولین جشنواره زمستانه

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد این جشنواره با هدف ارائه خدمات بهتر به زائرین و گردشگران، ایجاد زمینه های کارآفرینی و اشتغال زایی و افزایش رونق اقتصادی شهر مشهد، با مشارکت و حضور بیش از ۶۰ اتحادیه ، در سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این باره افزود با توجه به عدم بهره برداری بهینه از ظرفیت های شهر مشهد در ایام زمستان، این جشنواره برای نخستین بار در شهر مشهد و با پیشنهاد معاونت گردشگری و زیارت برگزار می گردد که علاوه بر تسهیلاتی که برای حضور و اقامت زائران و گردشگران پیش بینی شده است، تخفیفاتی برای خرید و استفاده از اماکن تفریحی و گردشگری نیز فراهم می شود تا زائران، گردشگران و مجاوران بتوانند از خدمات و فرصت های خرید موجود در شهر مشهد بهره کامل را برده، و همچنین نقطه امیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار واحد های صنفی و رونق فضای اقتصادی، گردشگری، معنوی و... شهری در سال های آینده باشد.
نرگس شالچیان رابع افزود در حال حاظر اتحادیه پوشاک، اتحادیه هتل آپارتمان داران و مهمان پذیران، دفاترخدمات مسافرتی، اتحادیه صنایع دستی، شیرینی فروشان، خشکبار، طلا فروشان و .... در این جشنواره مشارکت دارند. همچنین تعداد زیادی از مجتمع های تجاری با تمام ظرفیت های موجود خود در این طرح مشارکت و ارائه خدمات خواهند نمود.
وی افزود یکی از امور پیش بینی شده در این جشنواره، تجهیز کلیه واحدهای صنفی عضو شده به خدمات کیف پول الکترونیک و کیو آر کد، در راستای هوشمندسازی واحدهای مشارکت کننده می باشد. همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با اتاق اصناف جوایز ارزشمندی به شرکت کنندگان در این جشنواره ارائه خواهد گردید.
شالچیان تصریح کرد با توجه به اینکه جشنواره زمستانه مشهد نخستین تجربه شهر مشهد در این خصوص می باشد، برگزاری آن زمینه ساز تداوم چنین رویدادی در سال های آینده و برند شدن رویداد جشنواره زمستانه مشهد خواهد بود. امید است در سال های آینده با برنامه ریزی دقیق تر و مشارکت همه جانبه تمام سازمان ها، اصناف و ... ، شهر مشهد شاهد تکرار چنین برنامه ها و جشنواره هایی باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.