قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه‌ها در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انجام شد.

جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فجر قرعه‌کشی شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین،‌ مراسم قرعه‌کشی فیلم‌های سینمای رسانه در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه ۱۹ دی) با حضور نمایندگان رسانه‌ها و تعدادی از سینماگران در پردیس سینمایی ملت انجام شد.

نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه از روز چهارشنبه ۱۰ بهمن در پردیس ملت آغاز می‌شود. مراسم اختتامیه روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد. جشنواره به مناسبت ایام فاطمیه روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن تعطیل خواهد بود.

در هر روز چهار سانس به نمایش فیلم‌ها اختصاص دارد.

سعید الهی کارشناس سینما، قرعه را به نام فیلم پویانمایی «بنیامین» کشید و این فیلم با قرعه محسن عنایتی کارگردان فیلم دوشنبه پانزدهم بهمن ماه در سانس اول اکران خواهد شد.

امیرحسین اشرفی از دبیران و خبرنگاران باسابقه، قرعه را به نام فیلم‌های کوتاه کشید و براساس قرعه محمد کارت و سوگل رضوانی از سازندگان فیلم کوتاه قرعه روز نمایش فیلم‌های کوتاه در روز چهارشنبه ۱۷ بهمن سانس اول درآمد.

علی افشار از سردبیران و خبرنگاران باسابقه سینما قرعه را به نام فیلم «تمام چیزهایی که جایشان خالی است» به کارگردانی زینب تبریزی برداشت که براساس قرعه‌ای که زینب تبریزی کشید این فیلم پنج شنبه هجدهم بهمن ماه در سانس اول پخش خواهد شد.

شاهین امین از سردبیران و منتقدان برجسته سینما، قرعه انیمیشن آخرین داستان را از گوی درآورد و براساس قرعه اشکان رهگذر کارگردان این فیلم، این انیمیشن در تاریخ پنج‌شنبه ۱۱ بهمن سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

جلیل اکبری صحت، قرعه پویانمایی «شب آفتابی» را کشید و روز نمایش این فیلم براساس قرعه علی مدنی کارگردان این اثر، سیزدهم بهمن سانس اول خواهد بود.

محمدصادق لواسانی قرعه را به نام فیلم مستند «دلبند» کشید و با قرعه الهه نوبخت تهیه‌کننده فیلم، این اثر یکشنبه ۱۴ بهمن سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

قرعه «نت‌های مسی یک رویا» را مجید توکلی خبرنگار دیروز و فیلمساز امروز کشید و رضا فرهمند زمان نمایش فیلم را پانزدهم بهمن سانس اول تعیین کرد.

زهرا چخماقی از خبرگزاری صدا و سیما با نقدهای آتشینش در بیست و سی قرعه «بهارستان، خانه ملت» را کشید و بابک بهداد قرعه زمان نمایش فیلم را به تاریخ جمعه دوازدهم بهمن ماه کشید.

قرعه «خانه ابری برای تو» را هوشنگ حسینی خبرنگار باسابقه درآورد و مهدی بخشی مقدم کارگردان این فیلم به روی سن آمد و قرعه زمان نمایش این فیلم را به چهارشنبه ۱۰ بهمن سانس اول کشید.

الهام حسامی قرعه نمایش فیلم‌های بخش سودای سیمرغ را کشید و اسم فیلم «قصر شیرین» را از گوی درآورد. بازیگر کودک فیلم رضا میرکریمی نیز سانس سوم جمعه دوازدهم بهمن را تعیین کرد.

مهدی خرمدل از خبرنگاران و دبیران باسابقه و مستندساز جدید قرعه فیلم معکوس را کشید و محمد خوشنام سرمایه گذار این فیلم قرعه سانس چهارم چهارشنبه دهم بهمن را برای نمایش این فیلم کشید.

هادی داداشی از روزنامه نگاران حوزه سینما قرعه فیلم «جان‌دار» را کشید و حسین امیری دوماری و پدرام پورامینی کارگردان‌های این فیلم پنجشنبه هجدهم بهمن سانس سوم را برای نمایش این فیلم انتخاب کردند.

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما قرعه فیلم «حمال طلا» را کشید و تورج اصلانی کارگردان این فیلم قرعه سانس دوم روز یکشنبه بیست و یک بهمن را برای نمایش این فیلم از گلدان بیرون کشید.

تورج اصلانی کارگردان فیلم «حمال طلا»: «خیلی خوشحال و امیدوارم که فیلم‌ها در جشنواره امسال بدرخشند و ما هم خیلی خوشحالیم از شرکت در جشنواره»

علی رستگار از روزنامه‌نگاران خوش‌ذوق قرعه فیلم «مردی بدون سایه» را بیرون کشید و براساس قرعه کریمی مجری طرح این فیلم سانس چهارم دوشنبه پانزدهم بهمن ماه برای نمایش این فیلم انتخاب شد.
 

رها رستمی دختر محمدرضا رستمی روزنامه‌نگار فقید قرعه فیلم «دیدن این فیلم جرم است» را بیرون کشید و محمد شفاپور نماینده فیلم قرعه سانس دوم سه‌شنبه شانزدهم بهمن را برای این فیلم مشخص کرد.

محمد صابری قرعه فیلم «شبی که ماه کامل شد» را کشید و با قرعه محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده، این فیلم یکشنبه چهاردهم بهمن در سانس چهارم به نمایش درخواهد آمد.

شهنام صفاجو قرعه فیلم «درخونگاه» را کشیده و منصور سهراب‌پور تهیه کننده قرعه پنجشنبه یازدهم بهمن سانس چهارم را برای این فیلم کشید.

اکبر عبدالعلی‌زاده منتقد و روزنامه‌نگار باسابقه قرعه فیلم «خون خدا» را کشید و مرتضی علی عباس میرزایی سانس دوم یکشنبه چهاردهم بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد

علی علایی منتقد باسابقه قرعه فیلم «قسم» را از گوی بیرون آورد و الهام غفوری تهیه‌کننده این فیلم سانس چهارم پنجشنبه هجدهم بهمن را برای نمایش این فیلم کشید
این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.