رئیس سازمان حج و زیارت استان خراسان‌رضوی گفت: سهمیه حج تمتع سال آینده استان در نیمه دوم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

 اعلام سهمیه حج تمتع استان در نیمه دوم بهمن ماه

جواد شاد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: سهمیه حج تمتع سال آینده استان خراسان رضوی در نیمه دوم بهمن ماه اعلام خواهد شد و با توجه به اینکه جمعیت حجاج کشور در سال ۹۸ نسبت به امسال  افزایش خواهد داشت احتمالا سهمیه خراسان رضوی نیز اضافه خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال نیز اعزام حج عمره برگزار نخواهد شد، تصریح کرد: اعزام‌ها برای حج تمتع سال آینده  از نیمه دوم تیرماه  آغازخواهد شد و بر اساس لایحه بودجه سال اینده، کسانی که   به حج تمتع و عمره  اعزام شوند معادل ۱۱۰ هزار تومان باید عوارض خروج از کشور پرداخت کنند.
شاد افزود: همچنین در لایحه بودجه سال اینده عوارض خروج ازکشور برای افرادی که به صورت زمینی و دریایی به عتبات عالیات مشرف شوند، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و کسانی که به صورت هوایی عازم کشور عراق شوند، مبلغ ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین  طبق این لایحه زائران اربعین که از تاریخ ۲۴ شهریور ۹۸ تا ۱۲ آبان ۹۸ از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج شوند از پرداخت عوارض خروج معاف خواهند بود.

شاد اظهار داشت: اعزام ها برای عتبات عالیات نیز در استان به صورت منظم در حال انجام است و زائران در قالب ۴ پرواز در طول هفته به کشور عراق اعزام می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.