همدان - حسن ربانی ارشد گفت : نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه درمحل شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

نمایش دستاوردهای بازآفرینی شهری همدان درنمایشگاه بین‌المللی مسکن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی این استان، با تاکید بر حضور فعال و موثر اداره کل  راه وشهرسازی به همراه شهرداری همدان، گفت: یکی از سکوهای بسیار مهم درمعرفی و اطلاع رسانی و شناسایی پتانسیل ها، توانمندی ها و قابلیت های فنی دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف، برگزاری نمایشگاه ها می باشد.

وی ادامه داد، نمایشگاه بین المللی مسکن متناسب با شرایط روز کشور در بخش مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طراحی و برنامه ریزی شده است و تحقق اهداف آن منوط به حضور گسترده دستگاههای عضو ستاد بازآفرینی شهری و شهرداری های شهرهای هدف بازآفرینی شهری است.

وی افزود: نمایشگاه، مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری و تجربه است.

ربانی ارشد افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه موجب افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدید کنندگان نیز می گردد.

وی یادآور شد: توجه به بافت‌های فرسوده و قدیمی و رفع ناپایداری آنها، به موضوعی جدی و محوری تبدیل شده و سازمان‌های ذی ربط را به تکاپوی ساماندهی و بازآفرینی بافت‌های مذکور سوق داده و لزوم مداخله در این بافت ها را بیشتر از هر زمان دیگری مطرح کرده است.

ربانی تصریح کرد: با توجه به تغییرات مفاهیم اساسی در حوزه شهرسازی، این نمایشگاه نیازهای کامل یک نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز ایران و جهان در بخش مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری را پوشش می دهد که طی سه روز به منظور تحول در آینده مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به شرکت کنندگان،فرصت استثنایی آشنایی با پروژه های عظیم و کلان ساختمانی و انبوه سازی مسکن کشور و نفوذ به جمع حرفه ای‌ها را می‌دهد و آشنایی با آخرین تکنولوژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش‌های مختلف صنعت مسکن،  در دستور کار آن قرار دارد.

وی در پایان افزود :نمایشگاه بین المللی مسکن، از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.