زنجان- مسیح اله معصومی گفت: اولویت اصلی ما برون سپاری است چرا که تاکید من بر این بوده که اگر می خواهیم از رخنه کردن جلوگیری کنیم راهکارش برون سپاری است.

شهردار زنجان: برای بقای خودم سلامت اخلاقی‌ام را زیر سوال نمی‌برم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،مسیح اله معصومی شهردار زنجان در نشست شب گذشته در جمع اصحاب رسانه و خبرنگارن گفت:تصمیمات شورا تصمیمات درستی است و من در گذشته از آنها کمک می گرفتم ولی در حال حاضر به واسطه تخصص ام از شورا مشورت نمی گیرم.

وی در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران در خصوص علت بکارگیری ۶۳ نفر در شهرداری زنجان اضافه کرد: متاسفانه خبرنگاران به جای اینکه ابتدا از من در این خصوص سوال کنند، از تک تک اعضای شورا سوال کرده اند.

معصومی با بیان اینکه حق داشتم مسئول دفتر و معاون با خودم به شهر زنجان بیاورم ولی اینکار را نکردم، تاکید کرد:من برای بقاء خودم درمسند شهرداری سلامت اخلاقی ام را زیر سوال نمی برم و هیچ گونه جذب نیرویی نداشته ام.

وی یاد آورشد: یک سری نیروی فصلی داریم و نیروها را به واسطه قراردادشان حفظ می کنیم و اولویت اصلی ما برون سپاری است چرا که تاکید من بر این بوده که اگر می خواهیم از رخنه کردن جلوگیری کنیم راهکارش برون سپاری است.

گفتنی است در پایان جلسه صحت و سقم بکارگیری نیروهای بکار گرفته شده در شهرداری به استاندار زنجان به معاون عمرانی استانداری سپرده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.