‌البرز - حجت الاسلام و المسلمین شکر الله بهرامی با بیان اینکه پیشگیری از جرائم در نیروهای مسلح موجب مصونیت نیروهای نظامی است، ‌گفت: نوع برخورد مناسب نیروی انتظامی با مردم سبب ارتباط بیشتر با آنها خواهد شد.

برخورد مناسب نیروی انتظامی ارتباط بیشتر با مردم را رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین شکر الله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشورصبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز اظهار کرد: تحولات اخیر در منطقه یک اتفاق عجیب بود این در حالی است که در سوریه ای که قرار بود به دست داعش بیفتد اما با مقابله و ایستادگی در برابر داعش پیروزی برای سوریه رقم خورد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه مردم یمن با حداقل امکانات در برابر قدرت های منطقه که از خارج حمایت می شوند ایستادگی کرده اند، گفت: کشورهایی از جمله عراق و لبنان نیز در برابر دسیسه های دشمنان مقابله کردند و داغ بر دل دشمنان گذاشتند.

 وی اضافه کرد: این پیروزی ها در سایه کلمات نورانی قرآن و با یاری خدا حاصل شده است.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه اولین ولایت، ولایت خدای متعال است، گفت: هرجا ذکر نعمت در قرآن داریم نعمت توحید است و ایستادگی در راه خدا اهمیت بالایی دارد.

این مسئول اضافه کرد: پرهیز از هوای نفس و توجه به اخلاق و تقوا اهمیت زیادی دارد ‌چراکه اخلاق ثمره و میوه دین است و رعایت اخلاق باید در بدنه نظام باشد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح حافظ امنیت در جامعه هستند و در راه خود از خودگذشتگی و فداکاری دارند، خاطرنشان کرد: این هدف در تمامی نهادهای اجرایی نیروهای مسلح وجود دارد و این نظام چون بر پایه رعایت این اصول است نظامی ماندنی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ‌در ادامه گفت: در پیشگیری از وقوع جرم مصونیت نخست متوجه نیروهای مسلح است این در حالی است که دستگاه قضا کنار این نیروها است.

 وی اضافه کرد:  نیروی انتظامی در برخورد با مردم مراقب باشد چراکه نوع برخورد مناسب نیروی انتظامی با مردم سبب ارتباط بیشتر با قوای انتظامی خواهد شد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه رابطه ای عمیق بین سپاه پاسداران، نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه قضا وجود دارد و امتی واحده اند، ‌گفت: خدمتگزاری و تعهد به مردم از رویکردهای رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.